Juli bebis 2012
Hmmm undra hur bra luften är på stan i morgon ?
www.dt.se/nyheter/ludvika/1.5448999-valdsam-villabrand-i-ludvika-centrum
Hmmm undra hur bra luften är på stan i morgon ?
www.dt.se/nyheter/ludvika/1.5448999-valdsam-villabrand-i-ludvika-centrum
SaJo Trinity började intressera sig för pottan redan vid 1,5 men inte tillräckligt förens nu.
Hon tog själv av sig blöjan och gick på toa i bland på slutet så vi tänkte testa och det har. Funkat kalas bra.
Jag tycker inte man ska stressa på de om barnen inte är redo.
Jag har inte heller fått min mens igen och klarar mig bra utan den :)
För oss tog det 6 år att få dottern trodde inte vi kunde få fler barn så blev jag gravid ned Denver efter ca 1,5 år :)
Annakaffekanna : välkommen !
Denver är född 7/7 men var beräknad 20/7 enligt vul och 16/7 enligt rul :)
Tekla : Denver är likadan när han sätter den sidan till. Man ska bara gå och bära och är nästan så att bara tanken av att sätta sig så börjar han skrika.
Grattis cattan !
Millifjor då är vi jämn långa. Jag är bara 162 :) väger 66,4 sist men har gått upp var ner på 61 när jag ammade. Jag går upp så fort jag slutar amma. Var lika med dottern.
Denna gången beror det nog på att jag började äta mjölk produkter igen.
Men vill ner till min mål vikt mellan 50-55.
Här kommer Denver få gröt på recept så har inte så många val möjligheter.
Han anv fortfarande nr 1 och 2 på napparna till nappflaskorna beroende på tillverkare pipmugg kan jag drömma om. Får han för stort hål spyr han upp allt direkt :(
Ska börja med potatis till han nu i veckan och hoppas han gillar det.
Tänkte bara seja att jag kommer bli lite inaktiv ett par veckor då min telefon är på lagning. Hoppas på att få pengar när jag fyller år så jag kan köpa en ny i stället.
Men då vet ni vart jag tagit vägen ;)
Kram på er alla underbara ! Hoppas ni finns kvar när jag kommer tillbaka :)
JWall jag är kvar från nästan början.
Och jag stannar hellre här än nån grupp på fb.
Och måste bara skriva vilken underbar son min äldsta är.
Min telefon är på reparation så då fick jag låna hans iPhone.
Tyvärr är det inte den bästa och man kan inte ta några bilder men surfa funkar :)
Och i förrgår tog Denver sitt första riktiga kryptag och sen blev det inget mer.
Och i går så kunde han sitta skälv helt plötsligt.
Dottern har blivit helt blöjfri på bara 2 veckor. Visst händer det olyckor men det gick så otroligt snabbt.