Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Sladdis : vissa Bvc sköterskor kan man bli galen på. Jag har haft 3 eller 4 st till Denver nu Varav 3 har sagt att det är normalt att barnen blir blå :/

• momster

Är det nån mer än vi som har hostig bebis ?
    Vi fick rådet att ge ljummet vatten och ventoline om inte de funkar.

• momster

Trolla. Det låter inge vidare med din mellersta hoppas de hittar felet så hon slipper ha ont.

Måste fråga letar på nätet efter dikten om handavtryck på fönstren, spår/bevis/minnen av barnen och man ska/vill inte tvätta bort det. Nån som vet vilken jag menar och som har den?

• momster

Trolla : Tack måste vara den endå.

Då är vi på akuten i Falun igen och väntar på att få komma upp på barnavdelningen igen. I morgon väntar läkarbesök på öron och ev får Denver operaton tidigare.

• momster

lite uppdatering från oss.
    det bli operation för denver i morgon.
    riktigt skönt att den blir av nu men samtidigt lite läskigt att han ska sövas S   

• momster

EllaBella vad ockäkt med förändringar, jag skulle bli precis som du.

Chess läskigt är nog bara förnamnet just nu,jag kommer sitta här på rummet och stor böla i morgon tror jag.
    men att de är duktiga här det vet jag så vi opererade dottern för lite drygt 1 år sedan.
    men känns otroligt skönt att mannen kommer hit i morgon oxå så amn slipper sitta här helt själv.  

tack för alla lycko önskningar.
    jag försöker uppdatera i morgon om hur det går.
    man blir ju lite smått rastlös på sjukhus tyvärr.    

• momster

chess tack så mycket !
    jag har tur så mannen kommer och är med mig. själv vettesjutton om jag klarat det.
    min mamma hämtade de stora barnen i dag så de får lite mormor mys.
    mannens mammas kar kör hit han i morgon bitti    

Svar på tråden Juli bebis 2012