• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    michelodeon skrev 2012-03-16 21:15:33 följande:
    Jag får oxå välja Västerås om jag vill. Enköping ligger bara 15 min därifrån. Men födde i Uppsala sist så hoppas jag kan det nu oxå

Åhå va roligt oj så många på ditt jobb! blir många ersättare då.

Själv vet jag inte så många alls som ska ha i sommar, men min lillasyster ska få 10 veckor före mig (bf 25 april) så det ska bli kul att vara mammaledig samtidigt som henne
    du kanske tom. känner till honom. Det var en kille som dog i en mc- olycka i augusti i fjol. 25 år gammal nybliven pappa på våren, det är min kusin... och nu ska hans bror ha bebis. 
  • michelodeon

Jodå jag gick i samma klass som daniel länge, vi bodde i samma by och va ihop när vi var små
    Så jag kände Fredrik oxå när vi var små :(

• EllaBella02

Jag bor i Linköping!

Jag upplever också att det är supermånga som ska ha barn i år! Jag tror jag vet ungefär 10 stycken som ska ha... : )

• ZoZoZ

Vi bor i Surahammar, cirka två mil från Västerås.

Fyll inte livet med år utan åren med liv...!
  • chess07
    michelodeon skrev 2012-03-17 15:21:09 följande:
    Jodå jag gick i samma klass som daniel länge, vi bodde i samma by och va ihop när vi var små
    Så jag kände Fredrik oxå när vi var små :(
    ibland är världen liten! så då är du från lillkyrka? Saknar Freddan så otroligt, men livet går ju vidare på något konstigt sätt och det känns ändå skönt att lilla E finns och förgyller tillvaron för dem närmsta och att det kommer en kusin till henne nu! :) 

• vermilion
    FruSandra skrev 2012-03-17 11:26:20 följande:
    Jag bor i Gnesta o ska förmodligen föda på Nyköping om de blir som ja vill. Maken vill Eskilstuna.
    Jag VÄGRAR Södertälje iaf. De är ett som är säkert!

Inatt vaknade ja med första krampen i vaden :(
    Bor i Katrineholm och väljer Eskilstuna. Det gjorde jag sist med.. Det funkade toppen... Nyköping borde vara närmre för dig va?
    ♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • momster

ZoZoZ då bor inte vi så jätte långt ifrån varandra egentlig. har du nå barn sedan tidigare ? Tänkte om du vet hur bb i Västerås är.

• FruSandra

Vermilion
    Nja vi bor närmare Mariefred så de är bara småvägar ut dit så Eskilstuna är närmare då de är motorväg hela vägen o tar endast 40 min, Medans de tar lite över 1 h till Nyköping...

• michelodeon
    chess07 skrev 2012-03-17 16:04:13 följande:
    ibland är världen liten! så då är du från lillkyrka? Saknar Freddan så otroligt, men livet går ju vidare på något konstigt sätt och det känns ändå skönt att lilla E finns och förgyller tillvaron för dem närmsta och att det kommer en kusin till henne nu! :) 
    Ja verkligen liten! Japp är uppvuxen i lillkyrka... bodde bakon kyrkan i Viggeby, mina föräldrar bor kvar där. 
    Min lillasyster är tillsammans med en kusin till dom, kanske oxå är en släkting till dig... Jesper heter han. 
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • ZoZoZ

Momster: Jag har fött två barn på förlossningen i Västerås. Jag tycker det har varit superbra. Har dock förvisso inget annat att jämföra med. Är det ditt första barn?

Svar på tråden Juli bebis 2012