• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

Trolla75: vi får ta sjuk taxi eller nått om ingen annan kan köra oss.

Med dottern blev jag inlagd för havandeskaps förgiftning så då körde jag ju själv men hoppas jag slipper bli inlagd innan denna gång. De var lite drygt för svärmor då. Hon fick sitta och skjutsa mannen till bb varje morgon och hämta han varje kväll då de kunde sätta igång när som helst. Och hennes man fick passa sonen och hunden de gånger de inte åkte med. Så höll de på i 5 dagar om jag mins rätt. Så hoppas verkligen jag slipper det denna gången när vi dessutom har 2 barn och hund. Och dottern har aldrig sovit borta.

• Trolla75
    momster skrev 2012-03-17 08:59:20 följande:
    Trolla75: vi får ta sjuk taxi eller nått om ingen annan kan köra oss.

Med dottern blev jag inlagd för havandeskaps förgiftning så då körde jag ju själv men hoppas jag slipper bli inlagd innan denna gång. De var lite drygt för svärmor då. Hon fick sitta och skjutsa mannen till bb varje morgon och hämta han varje kväll då de kunde sätta igång när som helst. Och hennes man fick passa sonen och hunden de gånger de inte åkte med. Så höll de på i 5 dagar om jag mins rätt. Så hoppas verkligen jag slipper det denna gången när vi dessutom har 2 barn och hund. Och dottern har aldrig sovit borta.
    Oj, låter dyrt å behöva åka taxi!

Snälla svärföräldrar som ställde upp så sist!
    Att skicka gubben på en intensivkurs är inget att tänka på eller? Flört
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • momster

Trolla75: hade vi haft ekonomin med att han tog en intensiv kurs eller nått hade de absolut inte varit nå problem. Men jag är arb lös och han sjukskriven och vet ju inte hur det blir med jobb efter arb träning :(

• eken

Bor med i Alingsås, på jobbet är jag den enda kvinnan som ska ha barn. Men tre män ska bli pappor. Vi har alla fått BF inom samma vecka...spännande

• Trolla75
    momster skrev 2012-03-17 09:41:24 följande:
    Trolla75: hade vi haft ekonomin med att han tog en intensiv kurs eller nått hade de absolut inte varit nå problem. Men jag är arb lös och han sjukskriven och vet ju inte hur det blir med jobb efter arb träning :(
    Åh då förstår jag! vi får hoppas på det bästa!
  • nilepile89
    SaJo81 skrev 2012-03-16 23:07:28 följande:
    jaaag=) eller njae, jag bor i Kungsbacka numer men det e ju nästan i stan fortfarande=)

ja men det är ändå inte så jättelångt :) min sambos syster bor i kungsbacka, så där är man ibland, väldigt fint :).  vart blir ditt närmsta bb då?? :)
  • SaJo81
    nilepile89 skrev 2012-03-17 10:05:32 följande:
    ja men det är ändå inte så jättelångt :) min sambos syster bor i kungsbacka, så där är man ibland, väldigt fint :).  vart blir ditt närmsta bb då?? :)
    vi tillhör ju Varberg men våra killar är födda på Östra! det beror lite på hur det ser ut när det blir dags=) är det akut blir det väl mölndal som är närmst=) närmsta neonatal är Östra, men jag hoppas kunna föda på Varberg för jag har hört att det ska vara så himla bra där=)
    Vart är närmst för dig? 
  • FruSandra

Jag bor i Gnesta o ska förmodligen föda på Nyköping om de blir som ja vill. Maken vill Eskilstuna.
    Jag VÄGRAR Södertälje iaf. De är ett som är säkert!

Inatt vaknade ja med första krampen i vaden :(

• Trolla75
    Gravid Välkomnar v.23 i dag (v.22+0) 125 dagar kvar!!! Gravid
Svar på tråden Juli bebis 2012