• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Stumpan88

åhh vad rolig tråd. Jag fick bebis juli 2011 :) LYCKA TILL ALLA. Kom ihåg. tiden går fort och snart är ni där som jag var för några månader sedan. Ni har en fantastisk tid framför er. *lite avis är jag* :;)

• Ella Jade

Mollymiranda: åh tack så mkt för svaret!! Skönt att de kan se lite iaf. Hoppas på ett pickande hjärta, men skall ej förvänta mej för mkt! :). Men skönt bara o kunna få lite svar iaf.

• Ella Jade

Tack så mkt alla för era tankar o tummar! :). Självklart kmr jag uppdatera här så fort ja e klar. 2 tim kvar! Känns jättenervöst, viktigt besked endå jag ska få.. Ska se om jag kan få i mig lite frukost nu.. :).

• Mysmamma70

Jag sitter på gynakuten och väntar, BM rådde mig att åka hit. Hon sa att det finns visst hopp eftersom jag inte har ont och blödningen är sparsam, men jag är inställd på det värsta.

• Soffiie

åh cissi hoppas det går bra och att du inte får vänta allt för länge,,, håller tummarna...

• tundra

Cissi7006: Hoppas att allt är bra!
    Ella jade: håller tummarna att hjärtat pickar för fullt!

Man vill ju bara att det ska gå bra för oss alla och att det blir bebis i juli!

• Vitsippa80
    Mysmamma70 skrev 2011-11-07 12:02:50 följande:
    Jag sitter på gynakuten och väntar, BM rådde mig att åka hit. Hon sa att det finns visst hopp eftersom jag inte har ont och blödningen är sparsam, men jag är inställd på det värsta.
    Fy sjutton vad jobbigt!! Håller alla tummar för att det går bra.
  • Ella Jade

Cissi7006: vet du hur länge du får vänta? Jag tror det kmr gå bra för dig, håller tummarna så hårt jag kan!

Svar på tråden Juli bebis 2012