• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Bragdoll
    Mysmamma70 skrev 2011-11-07 07:01:10 följande:
    Jag blöder fortfarande, det är som en sparsam mens, har aldrig haft blödningar tidigare under graviditet så vi får se hur det slutar. Jag har inga smärtor.
    Blödde under min andra graviditet och det gick jättebra, eftersom det inte gör ont tror jag inte det ska vara någon fara. håller tummarna för dig!
  • ZoZoZ

Hoppas innerligt att det inte är någon fara Cissi. Försök dock att ta det så lugnt som möjligt.

• Bees knees

håller tummarna för dig Cissi!

• Älskadelillaliv

Cissi håller tummar och tår för dig. Usch måste vara hemskt att blöda och inte veta. Jädrans kvinnokropp vad den ska leka med en.

Jag är 28 år min sambo 30. Första gemensamma barnet. Jag har en dotter sedan tidigare på 11 år. Vi har varit tillsammans 1år och 5 månader. Han är verkligen mannen i mitt liv

• Gurkburk

Jag lider verkligen med er som har fått blödningar. Vet hur psykiskt påfrestande det är. Själv tar jag som sagt ett djupt andetag varje gång jag ska gå på toa och vågar knappt titta för jag är så rädd att det ska ha kommit blod. Jag håller tummar och tår att det ska gå bra för er (och oss andra). STORA STYRKEKRAMAR.

• Ella Jade

Cissi: Bra att du inte har ont ja! När jag var på akuten sa sköterskan att ja inte behövde oroa mig tom om de fortsatte blöda sparsamt. Så håller tummarna för dig!

• Ella Jade

Kvinnokliniken ringde nyss o hade en lucka ledigt. Så kl 14 får/bör jag veta om allt är okej med Ludde lr inte. Skönt o slippa vänta t imorrn iaf! håll tummarna! Man bör väl kunma se nått?? Går in i vecka 7 imorrn.

• vädursflicka

Har precis bokat tid hos privat gyn för VUL, ska dit den 22 november då jag är i v 7+2...visst borde chanserna vara ganska stora att se ett pickande hjärta då..?

• Mysmamma70

Vad gör jag nu, ska jag ringa gyn? Det är väl för tidigt att se något i 5+2...

Svar på tråden Juli bebis 2012