• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Bragdoll

Jag längtar efter sparkar och åtminstone liiite mage så det känns verkligt snart. Egentligen känner jag att jag vill ta tester varje morgon för att se att det faktiskt finns något där. 

• Bees knees
    MIJV skrev 2011-11-06 21:43:39 följande:
    Hej allesammans!

Jag och min man har precis startat bebisverkstaden igen.. Har två barn sedan tidigare, en 4 åring och en 5 åring. Jag har en liten fråga, sista mens första dag var den 15-16 okt. har en vanlig cykler och när kan man tidigast göra ett positivt test?

/MIJV
    jag plussade 4 dagar innan mens! clearblue digital var tydligast i så tidigt skede. 
    Lycka till!
  • SommarDahlia
    Vitsippa80 skrev 2011-11-06 21:53:35 följande:
    Vi vill veta könet om det syns. Känns som att det blir mer en person om man vet könet, jag kan kalla barnet vid namn tex.
    Så tänker jag å sambon me!
    Syns det inte RUL så tänker jag dock inte betala för ett KUL. Jag hade förliggande moderkaka på RUL så jag fick ett UL till i v. 32 å får jag det igen så syns det kanske där
  • Bragdoll
    MIJV skrev 2011-11-06 21:43:39 följande:
    Hej allesammans!

Jag och min man har precis startat bebisverkstaden igen.. Har två barn sedan tidigare, en 4 åring och en 5 åring. Jag har en liten fråga, sista mens första dag var den 15-16 okt. har en vanlig cykler och när kan man tidigast göra ett positivt test?

/MIJV
    Testade på -5 och fick tydligt positivt med RFSU:s som jag köpte på ICA.
    Tyvärr är min pres.bild lite för liten men det är där iaf :) 
  • smulan12
    Bees knees skrev 2011-11-06 21:54:09 följande:
    Håller med cissi7006 där.  Jag förstår verkligen att ni är rädda, men jag  tror var sak har sin tid.
    och nu är det en tid att känna GLÄDJE!

angående att handla till bebis så tänker jag själv handla, skulle något hända så skulle jag sörja men såsmåningom bli gravid igen ,förr eller senare får jag min bebis, det vet jag!
    Känner mig redan mer motiverad och positiv till detta. Tack. I morgon blir det nog en liten tripp till babyavdelningen. Glad
  • Mysmamma70
    smulan12 skrev 2011-11-06 22:04:19 följande:
    Känner mig redan mer motiverad och positiv till detta. Tack. I morgon blir det nog en liten tripp till babyavdelningen. Glad
    Passa på, för det är nog en hel del rea just nu
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • MIJV
    Bees knees skrev 2011-11-06 22:00:21 följande:
    jag plussade 4 dagar innan mens! clearblue digital var tydligast i så tidigt skede. 
    Lycka till!
    tack för svar... så när tidigast kan jag testa? Det här är första gången vi planerar, förut har det bara hänt så vi har inte riktigt haft koll på BIM och ÄL osv
  • MIJV
    Bragdoll skrev 2011-11-06 22:02:58 följande:
    Testade på -5 och fick tydligt positivt med RFSU:s som jag köpte på ICA.
    Tyvärr är min pres.bild lite för liten men det är där iaf :) 
    vad innebär -5 ? 
  • smulan12
    Bragdoll skrev 2011-11-06 21:59:50 följande:
    Jag längtar efter sparkar och åtminstone liiite mage så det känns verkligt snart. Egentligen känner jag att jag vill ta tester varje morgon för att se att det faktiskt finns något där. 
    Känner precis lika dant.Tungan ute Det kommer snart.Glad
  • smulan12
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 22:05:04 följande:
    Passa på, för det är nog en hel del rea just nu
    Haha ja jag får göra det. Glad Åh vad roligt det ska bli.Glad
Svar på tråden Juli bebis 2012