Augustibebis 2012
Hejsan alla augusti mammor! Hoppas att fa haka pa har aven om Jag ar en aningens sen?
Jag ar i vecka 10 (9+5)! Har en son som Blir 6 sommaren och efter en MA i maj2010 sa ar Jag antligen gravid igen
Hejsan alla augusti mammor! Hoppas att fa haka pa har aven om Jag ar en aningens sen?
Jag ar i vecka 10 (9+5)! Har en son som Blir 6 sommaren och efter en MA i maj2010 sa ar Jag antligen gravid igen
God morgon allihopa!!! Och valkommen mownlaiz!!! Vi har ocksa berattat for storebror . Han tyckte det var sa konstigt att Mamma har sa stor mage och stora tuttar
( gatt fran B-kupa till D-Kupa). Det kanns battre nu for de kanner ju pa sig att nat ar pa gang. Och nu vet ju han varfor Mamma ar sa trott jamt
Nu vill han komma och mysa med oss nar det ar vilodags
Vilken "fuldag" i dag!!!! Panik 2kg + pa 2 Dagar!!!!! Det maste vara vatska.... Usch sa plufsig Jag kanner mig idag
Jag skulle garna vilja veta vad VUL ,RUL ar.... Jag bor namligen utomlands Sedan manga ar tillbaka och kanner inte till de svenska forkortningarna
annars nar det galler risquer har i Frankrike sa ar det mycket hogre risk for toxoplasma sa Jag som inte ar immuniserad mot toxoplasma maste halla koll pa vad Jag stoppar i mig. Jag saknar d'en svenska sunda kosten!!!!!!
Tack sandrina
man kanner sig lite ute med spraket ibland
Varmelyktan: beklagar verkligen d'en sorgliga nyheten
. Massor med styrkekramar!!!!!! Sjalv kanner Jag mig jatte orolig idag
har val ingén ingen fysisk anledning men....... Fick MF i vecka 10+5 i maj och ar nu i 10+0...... Har kontroll den23/01 RUL och Check trisomi( vêt inte forkortningen)
Cravings: morotter med citron
Mrstm: Samma har! Klarar inte doften av kyckling och fisk. Kottbullar ar det enda kott som gar ner.
Jag ater lax med mycket citron och tonfisk och kottbullar... Resten far vanta en stund! Lyckligtvis kan Jag ata alla typer av gronsaker och frukt !!
AnnaSv: Jag bor i frankrike och jag maste aka speciellt till ikea for att inhandla mina kara kottbullar:) Det finns sa mycket svensk mat jag saknar som tex ( appelgrot for ungar) hur sjukt som helst!!! men jag glad over frukterna och gronsakerna har