Augustibebis 2012
Fransyskan: jag bor ocksa i frankrike( till gransen till Genève ) och vi har keso( det heter cottage cheese JOCKEY ) i yoghourts avdelningen!!
Fransyskan: jag bor ocksa i frankrike( till gransen till Genève ) och vi har keso( det heter cottage cheese JOCKEY ) i yoghourts avdelningen!!
J
Ursakta sprakfelen! Sa forbannat jobbigt att skriva med utlandska tel och datorer!
God morgon tjejer!!!! Det var Lange s'en jag skrev nat har.... Igar tog jag ett viktigt beslut pa jobbet!!! Jag avstod fran min plats som chef for att kunna ta mer tid for familjen. Det Kanns sa konstigt efter alla ar som arbetsmyra!!! Nu kanner jag mig bara lycklig och fri . harligt att kunna ta mer tid for mina bambins
Hejsan tjejer! Jag skriver inte sa ofta m'en foljer diskussionerna dagligen... Vad ledsen jag blev for de daliga nyheterna strongenough och pixel3!!!! Skickar strykekramar fran frankrike!!!!! Sjalv har jag kontroll den 22/03 och ar lite orolig nu efter vad som har hant senast pa traden.
Hejsan allihopa !!! Det var Lange s'en
i dag har vi varit pa RUL och fick se varan Bebis
en jatte sprallig och frisk liten pojke
Vad harligt!!! Grattais till tosen!!!
Hejsan tjejer!!!! Nu var det verkligen Lange s'en jag har skrivit nat pa FL!! I morgon borjar v.25
och lillgrabben bara vaxer sa knakar i min arma kropp! I dag har jag verkligen ont i " sittbenen" nar jag gar....har nan annan kannt sa?? Annars kan jag inte klaga for jag mar ganska toppen, har jobbat 50% i en manad pga diskbrock. Kommer nog vara sjukskrivas 100% i slutet pa maj. Forra graviditeten blev jag sangliggande fran v.28 pga diskbrocken sa nu har jag dragit ner pa arbetet i god tid for att slippa sangen denna gang. Annars vad galler mammaledigt sa har fransyskan redan berattat hur det gar till har i frankrike
men jag kommer att ta ledigt minst 1 ar den har gangen. Med sonen jobbade jag 100% efter 4manader. Allèles for tidigt men hade inget val.... Ellenbmt: jag skickar en jatte peppkram till dig!!
Jag Blir saaaa trott pa folk!!!!!!! Dagligen far man hora: om det ar mitt forsta barn och Om jag vet konet. Nar jag da svarar att jag har en son och vantar en pojke da far man hora: oooh vad synd, ar du inte for besviken???? Maste man absolut onska sig en av varje?? Ar det bara jag som stor sig pa folk som oppet ar besvikna for MIN del och det Kanns som jag maste forklara att jag ar overlycklig over mina 2 pojkar!!!!!