• Karo77

Augustibebis 2012

God morgon!!! 31 dagar kvar

• Karo77
    astro skrev 2012-07-02 16:10:35 följande:
    Inskrivningen över, datum satt: 2/8. Hela eländet tog tre timmar, drygt, varav åtminstone två var vääääääntan i olika väntrum och korridorer. Nu är det i alla fall spikat. Särskilt mycket ny information fick jag inte; det var ctg (helt ok), blodtryck (högt, men då var jag ruggigt stressad och trött), järn (132, går stadigt uppåt nu), och en massa vandrande med papper fram och tillbaka samt problem med skrivaren.  Jag ska vara på plats 07:00. Tidig  morgon alltså, vi får köra härifrån vid 05:45 eller så. Hoppas på ett tidigt snitt också.

Vad kul Astro! Da blir vi snittade samma dag maste vara pa sjukhuset kl 9h00!!! Langtar sjukligt mycket nu
  • Karo77

Aaaah Angelica vad underbara news! Du har sa ratt i att vi andra kan inte riktigt forsta hur det kanns,men jag blev alldeles varm av gladje for er skull. Det far mig att inse att denna fysiska trotthet som gravid inte ar sa hemsk i jamnforelse med en standig oro over det lilla livet som kampar sig igen om varje dag.lycka till

• Karo77

Klockanar snart 5 och jag har inte sovit ett blund magen spanner, maste springa pa toa var femte minut och kroppen Kanns sa otroligt tung och het. Suck

• Karo77

Hejsan girls! Jag kommer inte att sakna NAGOT fran gravperioden forutom lyckokanslan nar plusset blev bekraftat. For mig ar det 23dar kvar

• Karo77

Grattis fru mii!!!!! Aaaah vad harligt!!!har springer jag pa toa vad 20min for lite kiss/vatska.... I kvall Kanns det outhardligt! Kropp en bara spricker snart av hetta och rastloshet! Magen spanner och gor ont nu Kanns det som om det inte ar langt kvar...

• Karo77

Min son kom den 15/07 och var beraknad tills den 15/08..... Denna graviditeten Kanns lika...for mig ar det mer fragon om felbedomning pa bf datumet an prematur.noah kom ut helt fardigbakad och frisk 1 manad tidigare , och nar jag borjade ha sahar ont i kroppen och kanna att man inte pallar mer sa var det dags inom en vecka. Vi far se hur det har slutar annars 22dagar kvar

• Karo77

Heja katten ! Hoppas pa Bebis till er!.. Sjalv ligger jag vaken Med halsbranna och kissar vad 20min.....( lite i taget)

• Karo77

Grattis minstorstalycka och heja pa hejaha!!!!!!! det ar 15 dagar kvar till snitt och det Kanns som en evighet. Hos oss ar det olidligt varmt(32°c) och natterna sa laaaaanga och somnlosa.

Svar på tråden Augustibebis 2012