• Karo77

Augustibebis 2012

Ellenbmt: tackar sa mycket fore detta kim08

• Karo77

Hejsan tjejer !!! Enligt kinesiska kalendern far vi ocksa en tjej nar jag vantade min son Madde jag prima med vacker hy!! Nu sa ar det helt tvartom m'en har anda en kansla att det ar en lillebror. Tyvarr har jag inga pojknamn alls.... Flicknamn gillar jag, Kim , India eller Malou( har fransk man och vi bor i frankrike sa det maste vara lattuttalat i bada landerna) ps. Jag har ocksa bytt namn var fore detta kim08

• Karo77

Hejsan allihopa!!! Antligen har jag fatt KUB svaren: SUPER resultat nu vet alla nara och kara och alla pa Facebook ;-o att vi vantar bebis

• Karo77

Novaunique: du ar inte ensam om flytningar! Jag har précis som du! Inte sa kul men man far rakna en massa konstigt kack bara det inte Rott/ blodigt sa ar det ingen fara

• Karo77

Hm..... Kan inte forsta..... Enligt FL sa ar jag v12+0 i morgon med BF 10/08. Utraknad Fran précis samma mens datum som min Doktor gjorde. Fick han ut BF 15/08! Under UL sa han : vilken stor bebis(11cm) och nar man laser att barnet ar ça 6cm i vecka 11 sa Blir jag helt forvirrad!!! Ar det nagon som forstar battre an min gravidhjarna??

• Karo77

12+1 idag!!!! Kanner mig lugn och lycklig!!!! Min hemska oro som jag hade non stop tills KUB har helt forsvunnit har kannt mig piggare och inga storre illamaende problem!!! Daremot borjar vagen visa tyngre och tyngre. En latt panik kansla nar det galler vikten. Jag far bara vanja mig vid formerna!!!!

• Karo77

Jag har inte haft tid med skrivningen den senaste veckan , m'en jag kan se att det har varit en hel livliga diskussioner sjalv kanner jag mig helt cool lugn efter senaste kontrollen

Svar på tråden Augustibebis 2012