Augustibebis 2012
Godmorgon tjejer!! Idag v12(11+0)
pa mandag fa jag antligen se mitt lilla hjarta
Godmorgon tjejer!! Idag v12(11+0)
pa mandag fa jag antligen se mitt lilla hjarta
Annasv och bullen: jag ar 11+1 i dag!! Imorgon har jag UL
kub ar det Check trisomi? Jag har det i morgon!! Héla helgen har jag varit orolig.... Nastan deppig maste jag saga. Har ingen lust att traffa folk och rora pa mig
min kare Man. Akte sjalv till vara vanner pa middag i gar och i dag ut i slalombacken med sonen.vi har ett underbart vintervader har i franska alperna och jag ligger bara hemma med graten i halsen.
Ar det nagon annan som kannt sahar? Langtar tills i morgon sa man kan beratta for alla goda nyheter
borjar bli krangligt att dolja magen..... Och Langtar tills jag kan borja dra ner pa arbetet.
Jag har Matt sahar senaste dagarna...... Fick MF helgen fore KUB testet forra graviditeten sa jag ar OROLIG
Kan inte lugna ner mitt inre forran jag sett bebben!!! Kanns helt sjukt for normalt ar jag en stark lugn person , men har sitter jag som ett nervvrak.... Nu ska jag sluta och gnalla och se det positift/ ar glad att man kan babbla ur sig lite
Mc donalds med en sundae choklad!!!!!
Dags att ta sig till jobbet
pige och glad, far ju se bebben om nagra timmar
Hejsan allihopa!! Har sett bebben idag!!!!!! En stor krabat som sprattlade enerigiskt
vantar in KUB resultatet i slutet pa veckan for att kunna beratta
kan ner mig som varldens lyckligaste!! Det ar faktiskt forsta gangen jag vagar vara lycklig s'en jag bleu gravid
Tjejer nar har ni kannt av bebisen forsta gangerna?? Jag kanner av min klart och tydligt d'en senaste veckan. Bebisen ar ça 11cm och min BM sager att det ar omojligt att jag kanner av den innan minst v.17...... Kan det vara sa!!!! Jag kande av min forsta i vecka 14 m'en ar det bara inbillningar da??
Man maste vanta pa blodprovet