Augustibebis 2012
God morgon damer! Vilken kass helg jag har haft, illameande, yrsel och magen som en stenhard kula!! Nu ar det varre an under d'en héla forsta tiden av graviditeten . Blev sangliggande idag med
God morgon damer! Vilken kass helg jag har haft, illameande, yrsel och magen som en stenhard kula!! Nu ar det varre an under d'en héla forsta tiden av graviditeten . Blev sangliggande idag med
Stovelkatten: Nar jag blev gravid med min son sa slutade jag direkt utan en enda tanke pa att smaka. D'en har gangen slutade jag ocksa m'en jag har konstant sug pa cigg!!! Har inte smakat an och hoppas att jag klarar att halla mig undan :-/ m'en jag forstar précis hur du kanner dig ! Tur att min Man inte roker for da skulle jag aldrig klara av det! Ge inte upp!! Du kommer att fixa det dar
Usch vad det Kanns trakigt att vara hemma Fran jobbet!!att vara gravid ar ju ingen sjukdom sa jag far lite daligt samvete av att ligga i sang en och ojja mig!!
God morgon allihopa!! Langtar till RUL den 23/02!!! Vill sa garna veta konet pa knodden!! Storebror tror att det ar en lillasyster som han ska kalla prinsessa
Vill att tiden ska ga fortare sa jag kan ga ner t'il 80%. Borjar bli trott pa 12timmars dagar staende och springande i trappor och sparvagnen
Vecka 15 idag och RUL om en vecka
!!!! Langtar sa, och vill sa garna veta konet sa jag kan shoppa loss
annars sa har jag fatt tillbaka nastan all min energi, kanner nastan varje kvall kittel i magen men inga riktiga puffar an!!!!!
God morgon allihopa! Nu har jag ocksa slangt upp en bild pa mage i bildtraden
borjar verkligen synas nu
Oxle bo: jag bor i frankrike(gransen till schweiz). Sa min bm ar i geneve. Har har man Check up med ul i gang i manaden!!
En gang i manaden
Hejsan tjejer! I morgon vecka 16 ( 15+0) och vi ska traffa BM i morgon. Hop pas vi far se konet
Langtar sa att fa veta!!!!