Augustibebis 2012
Borjar fa panic nar jag ser att ni har Tom blojorna fardiga
Borjar fa panic nar jag ser att ni har Tom blojorna fardiga
Jag maste nog ta och fixa min vaska snart eftersom min man skulle inte kunna fixa mina klader i efterhand i fall det blir akut. Forra gangen var allt fardigt i tid och jag fodde ju i v. 36! D'en har gangen Kanns det konstigt overkligt...men anda sa nara FL !!
God morgon och glad midsommar pa er alla!!! Grattis till lilla Zoey !!! Vad kul att det borjar komma smattingar till traden
Langtar sjukligtefter min nu
God morgon allihopa! Sitter pa terassen i stekande morgon sol bara ibikini. Pa menyn: kellogs spécial Med mjolk, kaffe, honungsmelon och persika. Harliga sommar!!!!!
Det kommer nog inte ga manga dagar tills ni har Bebis Katten
jag kan inte sova som vanligt:-/
Ar det nagon annan som ar TOTALT less pa graviditeten??? Jag kanner inte igen mig riktigt langre
HAr absolut ingen talamod nar det galler varan stackars trotsiga son. Sen har jag blivit otroligt svartsjuk pa min man. Han har saklart fortsatt sitt vanliga liv(traning och matcher) medans jag sitter hemma med handikappad rygg, + 12kg att kanka pa, enorma lackande"jordglober" och Bebis som sparkar sonder alla organer han kommer at. I dag Kanns det som nu har jag natt gransen vad jag pallar. Langtar tillbaka till min sportiga och energiska kropp, till mitt normala sunda fornuft och mitt glada och spralliga humor!!!! Sa less pa att grina for allt och inget och ha ett minne som en guldfisk
. Det ar fan i mig inget lyx att vara gravid hur an man forsoker vrida och vanda pa det. 38dagar kvar och hoppas pa en battre dag i morn
Ursakta gnallet, nar jag val borjar brakar det loss riktigt rejalt?tur att det inte ar sa ofta.....
? Var ju inte Meningen