• Karo77

Augustibebis 2012

Borjar fa panic nar jag ser att ni har Tom blojorna fardiga

• Karo77
    Gadget skrev 2012-06-21 10:32:00 följande:
    Karo77: vi har inte så mycket färdigt. Det stora är färdigt, d.v.s. vagn, bilbarnstol och säng. Blöjor och andra hygienartiklar har vi inte köpt, skulle bebis komma förtidigt är det det minsta problemet att snabbt springa in och köpa för mannen. Däremot har vi nästan inga kläder och jag skulle vilja köpa lite kräktrasor och någon tunn filt, och det vill jag helst inte skicka mannen för att göra utan vara med och välja själv så det börjar väl bli dags att ta tag i det.  Det här med att packa BB-väska har jag aldrig förstått. Så mycket kläder som jag kommer i nu har jag inte så att jag kan packa en väska med några uppsättningar, inte heller har jag lust att köpa dubletter av alla hygienartiklar för mig. Tänker att det sällan blir så bråttom så man inte hinner slänga ihop de sakerna när det sätter igång. Däremot tänkte jag skriva en packlista för jag gissar att man inte har huvudet med sig när värkarna startat. Eller om det skulle bli så att mannen måste slänga ihop det åt mig i efterhand. Allt löser sig.  

Min bb vaska kommer att vara ganska fylld. Maste packa ner klader for mig och Bebis + blojorna och hygiène artiklar for 8dagar!!!! Jag blir inlagd for snitt och i Genève ar det 5-8dagar pa sjukhus. For mig blir det 8 dagar . Dagarna har inte Med mamans/barnets halsa att gora. Det ar mer business mellan privat sjukhus och forsakringsbolag. Fast bb:n ar ju som ett lyxhotell Med privat rum, 3ratters maltider, osv sa Man. Kan ju vila ut sig riktigt ordentligt i alla fall.
  • Karo77

Jag maste nog ta och fixa min vaska snart eftersom min man skulle inte kunna fixa mina klader i efterhand i fall det blir akut. Forra gangen var allt fardigt i tid och jag fodde ju i v. 36! D'en har gangen Kanns det konstigt overkligt...men anda sa nara FL !!

• Karo77

God morgon och glad midsommar pa er alla!!! Grattis till lilla Zoey !!! Vad kul att det borjar komma smattingar till traden Langtar sjukligtefter min nu

• Karo77

God morgon allihopa! Sitter pa terassen i stekande morgon sol bara ibikini. Pa menyn: kellogs spécial Med mjolk, kaffe, honungsmelon och persika. Harliga sommar!!!!!

• Karo77

Det kommer nog inte ga manga dagar tills ni har Bebis Katten jag kan inte sova som vanligt:-/

• Karo77
    LiJon skrev 2012-06-25 05:37:19 följande:
    Ja jag är ju det ;) bor du också i närheten?

Jag ar ocksa fran borlange.( men bor i frankrike sen 11 ar tillbaka )
  • Karo77

Ar det nagon annan som ar TOTALT less pa graviditeten??? Jag kanner inte igen mig riktigt langre HAr absolut ingen talamod nar det galler varan stackars trotsiga son. Sen har jag blivit otroligt svartsjuk pa min man. Han har saklart fortsatt sitt vanliga liv(traning och matcher) medans jag sitter hemma med handikappad rygg, + 12kg att kanka pa, enorma lackande"jordglober" och Bebis som sparkar sonder alla organer han kommer at. I dag Kanns det som nu har jag natt gransen vad jag pallar. Langtar tillbaka till min sportiga och energiska kropp, till mitt normala sunda fornuft och mitt glada och spralliga humor!!!! Sa less pa att grina for allt och inget och ha ett minne som en guldfisk . Det ar fan i mig inget lyx att vara gravid hur an man forsoker vrida och vanda pa det. 38dagar kvar och hoppas pa en battre dag i morn

• Karo77

Ursakta gnallet, nar jag val borjar brakar det loss riktigt rejalt?tur att det inte ar sa ofta.....

• Karo77

? Var ju inte Meningen

Karo77 skrev 2012-06-25 15:05:24 följande:
    Ursakta gnallet, nar jag val borjar brakar det loss riktigt rejalt?tur att det inte ar sa ofta.....

Svar på tråden Augustibebis 2012