• Karo77

Augustibebis 2012

Sant blir jag ocksa helt stortforbannad pa!!! Grrrr for oansvarliga vuxna!!! Som tidigare i dag var vi till slalombacken och pa parkeringen sag ungar fran 3 ar med pjaxor (pa isig vag) bland bilarna utan uppsikt av de vuxna.

• Karo77

Jag har flyttat fran sverige nar jag 15 och kommer i hag vissa saker som unge som tex fullkorn och speciellt appelgroten. Jag vill ha!! Tyvarr finns det inte pa ikea jag kan ju alltid be syrran skicka det men nan matta far det vara med cravings

• Karo77

Verro: Jag har haft Dagar sa Jag har inte kannt nagot!!!! Men det har kommit tillbaka pa kvallarna,elles direkt dagen darpa!!! Med min son hade Jag nastan inga som helst tecken fram till v.11 sa jag borjade kanna bubblandet. D'en har gangen mar Jag ratt daligt och ar verkligen mycket fulare finnar, uppsvullen och ackelsmak i munnen!) kanske det ar en flicka da

• Karo77

8 Dagar kvar tills Jag far se bebben!! Borjar bli mer och mer nojjig " i fall nat har gatt knaisgt"

• Karo77

Skulle sa garna vilja njuta men... Sist fick Jag missfall 2dagar innan kontroll. Gamla spoken kan nog borja njuta efter vecka 12!!!

• Karo77

April1977: det ar précis sa for oss ocksa!!! Tack for ditt inlagg, skont att veta att man ar inte ensam om nojjan!!! Jag haller tummarna for Dig ocksa

• Karo77

Ninni13: jattefin mage!!! Jag vill ocska ha!! Min ser mer ut som en julmats mage

• Karo77

Bullen85: randen pa magen kommer i ca5 manaden. Det ar en mork Rand fran naveln och nerat. Den ar olika mork eller sa syns inte alls pa vissa.jag hade aldrig randen m'en daremot var Jag helt flackig i ansiktet av solen.

• Karo77

Nar det galler boobsen sa ar det olika!! Vissa far svallda brost fran Borjar och andra nar mjolken kommer efter bf. Jag ar ocska besviken pa mina m'en bara for att de ha blivit sa Himla stora!! De ser ut som 2jordglobar(blarandiga av blodkarl)beurk!!!

• Karo77

Hello allihopa!!!! En dag pa jobbet med standigt yrsel och illamaende!! I sparvagnen pa vag hem helt ovantat fladder i magen det haller pa lite da och da an Jag ligger pa ryggen och kanner efter ..... Definitft inte gaser men kanske ryckningar i huden....

Svar på tråden Augustibebis 2012