Augustibebis 2012
Cupcakekiller; elvis vad fint, det heter min man :p
Drömde här om natten att jag ammade barnet. Det gick inte så bra...
Har annars inte drömt så mycket..
Cupcakekiller; elvis vad fint, det heter min man :p
Drömde här om natten att jag ammade barnet. Det gick inte så bra...
Har annars inte drömt så mycket..
HanBen; Tack för info, då kan jag slappna av ändå och låta mig bli masserad :p
Jahapp tid hos bm imorgon, och få skäll för vikten :(
Åh grät också när jag tvättade babykläderna :) och igår var lite pinsamt.. Vi var på kosläpp på en bondgård med säkert tusen andra åskådare... Kossorna är så glada så där står jag och tjuter med ansiktet mot mannens bröst... Blev lite snorigt på hans tröja, men jag var så glad för kornas skull.. Haha
Wow Tommy m, va coolt :) men jobbigt om du känner så, stress är det sista man behöver nu, hoppas det går bra iaf :)heja !
Å så vidare till drömmar; drömde om vårt underbara barn, han var så liten och söt och låg lindad i lakan? på nattygsbordet och han var torr och flagig i ansiktet, men helt underbart söt, hihi :)
Haha rövsvett ä inte kul :/
Älskar sommaren annars jag med men nu är det fasen lite smådrygt!
har specialbyxor på jobbet ( i fabrik) så man är både röd och svettig lite varstans.. Kul i sommar!! Kul info
Glass mä popcorn är gott oxå, eller glass och en kryddig riskaka
Sorry har hemskt tråkigt på jobbet, och arg är jag på lata personer som byter av en... Gasaaah idioter
Upplever ni förresten att ni blir brun snabbare nu?
Allergimedicin som gravida får ta? Satt ute på gräset nyss och känner för första gången att jag skulle kunna va allergisk.. Näsa och ögon rinner och kliar :(
Ok, tack! ska prova!
Kör med babypuder på låren, blir tokröd o irriterad annars... O mellan skinkorna går ju också, hehe :) funkar fint om det känns skavigt!