Augustibebis 2012
v14 13+2 trimester 2 enligt familjeliv idag :D
jag mår skit,inte sovit en blund, ont i huvudet, tryck i bihålorna.. fy, o ingen alvedon har vi hemma. hur fan gick de till?? börjar jobba kl14 bara bita i hopp..
v14 13+2 trimester 2 enligt familjeliv idag :D
jag mår skit,inte sovit en blund, ont i huvudet, tryck i bihålorna.. fy, o ingen alvedon har vi hemma. hur fan gick de till?? börjar jobba kl14 bara bita i hopp..
angående sem, jag ska söka havandeskapspening 60 dagar innan, de är hela sommaren(bf 24/7) :) så sem tar jag inte någon dag här o där innan när jag känner fört o när jag jobbar kväll o gubben har jour..
jag har jobbat hela helgen, tok förkyld feber, nyser o snorar.ledig igår, det fira jag men en rotfylning hos tandläkaren, el del2 av 3.. ska snart till jobbat igen...
gaaa mina tankar om vagn,, kan inte sluta tänka måste bestämma mig, ville ha en phil ant teds,, men nja jag har inget körkort o tar vagnen överalt..fins ju ingen korg kvar,
börja tänka urban jungle igen, men hör nu att dom nya är dålig kvallite på,, blir galen.
går in i v15 i morgon , jag tycker dagarna flyger fram, rul 1/3
angående berätta på jobb, så vet alla, ingen kan hålla tyst, chefen vet, jag sa det inte :/ men men nu är de ute :D
igår och i förgår kände jag riktiga sparkar, men bara om man är stilla, har känt tidigare med men, det här var verkligen spark :) inte känt idag än..
varit ute o skottat snö o åkt pulka med barnen, o lämnat på dagis.. nu ska jag ducha!
Randiga Rut: förlåt vilken??
fick precis en spark :)
kommer typ 1-2 per kväll, känner inget på dagarna när jag är i full fart, måste sitta stilla längre tid..
v15 det går framåt, längtar till RUL 1/3
jag öppnar dörren o vädrar ut den dåliga stämningen...
när kommer ni göra RUL? jag ska göra den första mars kommer vara v20, 19+1 (känns lite sent)
angående vagn så kommer vi nog köpa ny, om vi inte skulle hittar en nästan ny, där vi bor.
jag vill ha en tetunia, gubben en P& T el Urban.
vi får se vad de blir.
är v16 nu, tycker det gått fort..