Augustibebis 2012
Så länge det inte är livsnödvändigt, så kan du såklart neka.
Så länge det inte är livsnödvändigt, så kan du såklart neka.
Stövelkatten- är det nutra du ger som ersättning? Jag skänker gärna mina burkar om de inte gått ut, mot frakt, såklart.
Mammsen- skulle väl aldrig scrolling förbi dig ;) fällde tom en tår av nån anledning när jag läste i början. Jag känner igen mig lite i smidigheten, sedan magen sjönk för några dagar sedan känns allt bättre! Förutom att ungen är kvar ;)
Nej fasen katten! Sex burkar åt skogen! Gick ut för en månad sedan... Så typiskt.
Min dotter var med supermjuk av mjölkprotein, jag gjorde plättar och skit på nutran. Och den luktar ju så illa!! Hon kräktes och skrek och hade alla typer av utslag, massor av hemska nesselutslag osv. Väl vi uteslöt allt blev det kanon! Sedan fick vi prova vänja henne vid vanlig välling/ersättning i små små etapper och testa.
Åh ninime! Tänk att det äntligen blev er tur! Det ger mig hopp ;)
Hoppas du fått en bra fl!
Makkinje- vill inte slopa ditt hopp, men min slemmis kom blodig å stor som en handflata nästan i LÖRDAGS... Suck.
Sommaren- om du laddar en en app som heter värktimer så behöver du bara klocka start och stopp så håller appen koll på tiden där emellan.
Man vill väl veta hur många värkar man har inom ex. 10 minuter och sedan hur regelbundet de kommer? Jag hyllar iaf "värktimer" från AppStore
Hahaha!!