• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Just ja oktober med ja :)

• Ellenbmt

Jag ska ta med mig dotter, förvärkar, hopp och förtvivlan till stranden idag. Jag som normalt är en 34 har nu växt ur min mammas 44-46 bikini, så vi får se hur det blir med klädsel, funderar på om jag kanske kan se ut som en kulle bara om jag rullar runt i sanden innan jag slår mig till ro... Blend in.... Lixom....

• Ellenbmt

Var det inte du himlen som hade sommarställe nästan vid läppebadet??

• Ellenbmt

Tack albasmamma!
    Ja nu är det snart svepning. Jag hoppas så mkt så jag är livrädd för att det bara kommer göra ont... Har frågat runt och hittat två personer av ca 15 frågade som det fungerat på. Det har har som fördel är väl att jag är öppen och har förvärkar och tryck på livmodernunnen dagligen... Hoppas iaf för det är svårt att ta motgångar nu, psyket är inte det bästa. Ska prata med bm om när jag ska åka in, dottern kom ju fort och med oregelbundna värkar så vi får se, vägrar åka hem om jag väl åker in till fl.....

Kram på er

• Ellenbmt

Lillamiiia- oj! Grattis och lyckönskningar!

Lindapernilla-stor kram, fasen jag började grina av det du skrev, jag är verkligen ett ras av hormoner och känslor!
    Bebisar kommer ofta utan minsta tecken!
    Finns det inget mer än vägktabletter mot din reumatism? Måste vara olidligt!?

• Ellenbmt

Blev inskickad på koll för havandeskapsförgiftning.... Stenhård mage nu... Suck. Fl lät helt ointresserade...

• Ellenbmt

Jag fick svepningen. Men om jag har havandeskapsförgiftning så blir jag igångsatt:( men det lät som om jag låg på gränsen för det så förmodligen får jag bara en tid till igångsättning nästa vecka...

• Ellenbmt

Randiga Rut- har du barn sedan innan? Öppen något?

Mina värkar är regelbundna och jag får inte åka hem från fl, fast de har intagsstopp?!?!?! Finns ingen säng. Vi ska äta nu så får vi se. Ca 4-5 min mellan

Svar på tråden Augustibebis 2012