• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Nehepp Hörrni. Det blev nio minuter mellan, tio minuter, 20 minuter å sen inga mer. Jag tror jag har en sån som ninime, en liten Luring... Hade varit kul å veta om man öppnar sig mera av värkarbetet hemma eller om det står stilla på 4cm? Men min bm är så stel å tråkig så där får jag ingen hjälp.

Hejja frukå! Hoppas det går bra!!

Angelica- tänker ofta på dig och Sofia. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag känner med er och jag önskar innerligt att det går åt rätt håll... Och som några skrev, att du ser till att prata med någon utomstående. Det är då viktigt fast det kan kännas som om man inte behöver det... Styrka!! Kram!!

• Ellenbmt

Usch sandrada- känner med dig! Samma för mig om och om igen.... Hur länge orkar man?

• Ellenbmt

Har bf i morgon. Men har då gått över en vecka från äl datumet, som jag vet stämmer mkt bättre. Plus att jag var installd på en tidig då jag haft mkt förvärkar och dottern kom två veckor för tidigt....

• Ellenbmt

Du å jag frukå. Vi borde ut å jogga ihop :)

• Ellenbmt

Är det nån augustibebis som ska födas på mälarsjukhuset?

• Ellenbmt

Frukå- jo det är mest ett konstant tryck mot..... Nästan urinhålet? Inte kissnödig alltså men det trycker där. Öm i ryggslutet och molande öm i tjejmagen... Sen en å annan sd men inget direkt märkvärdigt...

• Ellenbmt

Emelieogbg- har samma åsikt som de ovan. Att jag vill ha kontroll över kroppen. Värkarna med droppet blev skitläskiga för mig. Vill inte vara med om det igen...

• Ellenbmt

Helt rätt himlen- finns ju mkt olika och för vissa är ju forcerade krystvärkar bättre än att gå hemma och lida sista tiden av olika skäl. Sen finns det ju bebisar som såklart måste ut med. Jag är bara negativ mot det för att jag har haft ett tungt drogmissbruk tidigare som gör att jag är skiträdd för sprutor och mediciner (tar inte ens Alvedon om jag inte måste) vill inte skada min kropp. Sen min erfarenhet av krystningen när jag födde dottern. Det gick för fort och tätt för att hinna med!!

• Ellenbmt

Min fl startade med vattenavgång. Fick ändå värk.stim.dropp... Vet knappt varför.

Svar på tråden Augustibebis 2012