• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Haha RTR! Tänk va mkt tok man drömmer innan fl, även anhöriga :)

• Ellenbmt

1005h helt ärligt så känner jag igen mig i det! Hade i tre fyra dagar i rad innan fl svidande känsla där nere tex när jag torkade mig och när jag blev kissnödig, och kissade liiiiiite och ofta och hade två dagar innan även feberfrossa. Dock hade jag ju tydligen havandeskapsförgiftning med så? Vet inte...

• Ellenbmt

Skönt att få sova mija- jag har med fått sova inatt.

Jguz- be om kontroller eller ring fl och be dem göra ul och kolla flödet i navelsträngen! Berätta om din rädsla!

Hang in there allihopa! Nu ska jag bajsa och det gör mig anservös!!! Hjääääääälp!
    123, på det fjärde ska det ske!

• Ellenbmt

Jag kan bara önska msrnoname och din familj all styrka och ork som här finns att ge. Tårar. Tänder ett ljus jag med. Så fruktansvärt. Tusen kramar!

Bra skrivet kampis!

Bra kämpat sommaren! Låter som en tung fl.

• Ellenbmt

Hej kompisar. Tänker oavbrutet på mrsnoneme när jag loggar in på fl. :( önskar det fanns något man kunde göra....

Grattis till er som fått små grodor och grattis till ersom hänger i startgropen

Rockrherebel- you go! Bra med sex! Passa på för alla är inte så snabba med det efterråt! :)

Jag sitter och ammar Alva, första amningen som inte gör ont! Härligt

• Ellenbmt

Sommaren- haha! Jag håller med! Action! Längtar! Har hört både och om kopparspiral, men jag funderar med på det... Brukar bli så mkt fuffens i kroppen av hormoner. Men man har i regel mer mens med koppar än hormon.

• Ellenbmt

Kör med locket på sommaren, stäng ute så mkt baciller som möjligt! Om en vecka eller två kanske set är okej med bara sköna kläder å filt

• Ellenbmt

Sally- är det ditt första barn? Det är jättevanligt att brösten blir stenhårda å knöliga, gör ont och blir svårare att amma men ställ dig i duschen så ofta du har möjlighet å massera ut överskottet och knölarna så det inte stockar sig! Handmjölkninh lite lite innan du ammas osv. Ring amningshjälpen med de är Superbra.

Svar på tråden Augustibebis 2012