Augustibebis 2012
Ja man är ju både dum i huvet och übersexig nu :)
Ja man är ju både dum i huvet och übersexig nu :)
Lindahaz- hejsan!
Det låter som att bebisen borrar lite? Kan göra jäkligt ont i hela bäckenbotten. Ont i övre magen har jag ofta och det är nog tarmarna som läggs om lite när magen sjunker osv. Kan ju även vara lite förvärkar el liknande du känner, det är ju otroligt svårt att beskriva och förstå smärta. Du kommer känna, som alla säger, när det är på riktigt! :)
Grattis till novixi! Och om jag missat någon mer bebis?? Så avis på er :)
Hoppas du får ordning på problemet Bullen! Låter hemskt!!
Issan- låter som tecken blödning. Nog på g :) spännande!
Svipp- haha huvet på spiken! Jag är likadan! Tänker inte på annat. Minsta slem, sd, tryck, memsvärkliknande molande, raketbajs osv!! Allt får mig att tänka- nu jävlar!! Och så ligger jag på nätterna och bara längtar. Nu har jag fått för mig att sålänge alla inkl. Migsjälv undrar och frågar, så blir det ingen bebis. Måste. Sluta. Tänka.
Jag ska till bm idag. 3dagar till rul-bf. Usch. Alltså en vecka över tiden från äl-bf, som jag veeeeeet stämmer. Jobbigt. Hoppas hon förstår att jag inte vill gå över "3" veckor, och att hag gärna vill göra ett tul, då jag tror/fått för mig att bebisen är gigantisk? Varför blir man så nojig....
Usch. Hemma från bm. Tid för svepning nästa fredag. Jag sitter å grinar som ett jäkla barn. Varför mår jag så dåligt för? kan det inte bara ta slut nu.
Har bf enl rul 10/8 men vet innerst inne att det är omöjligt, gissade på 4/8 innan. Och dottern kom ju 10 dagar tidigt, så jag har stallt in mig på en sen juli bebis och nu lutar det åt sen sen augusti bebis. Så tungt att ställa om. Gnäll gnäll. Tappade lixom hoppet den 27/7 när vi va på fl och sedan åkte hem utan bebis. Känner mig deprimerad. Och hag orkar i te vara ensam med dottern mera. Jävla sambo å jobba så Helsikes mkt... På måndag är han ledig, sist han var ledig var 27/7 när vi var på fl... Sjukt. Dottern träffar honom bara mellan halv åtta och åtta varje morgon...
Åh vad skönt sommaren! Min bm gissade på att min bebbe ligger på runt 4 kg som
Känns gigantiskt eftersom coco bara vägde 2,5 och jag är en 34 och 156cm kort :) haha min lilla kropp kan väl inte få ut nåt på 4kg!! Herrejösses
Min bm sa att 4cm är tre fingrar som de kan "röra" lite så då borde du ju vara 2-4cm öppen?
Usch! Gjorde ett ryck å storstädade huset.... Känner mig lite gladare. Men tårarna är betydligt närmre nu än vad de varit under hela graviditeten! Sjukt jobbigt.
Kram på er!!!