• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag skulle föda i Nyköping egentligen men hörde sedan att de inte tar hand om komplikationer så då valde vi eskilstuna istället.

• Ellenbmt

Gudars sommaren!- vad lovande det låter! Hoppas min bm säger samma på fredag :)

• Ellenbmt

Åh Bullen vad skönt för er! Härligt!!

Lindahaz- tycker det låter bra ändå? Om hon trodde på bebis snart... Synd att det inte gick att svepa...

Hur går det sommaren? Några värkar?

• Ellenbmt

Men sommaren! Om sammandragningarna trycker neråt så är det ju förvärkar ? :) Jaja men då gav det ju iaf en ordentlig retning vilket är bra oavsett :) jag håller på er!

• Ellenbmt

Hoppa inte gör mkt bara för de kan bli stressade och bajsa av hoppande. Men vanligt mys-studs är ingen fara, bara bra vad jag hört :)

• Ellenbmt

Sommaren jag har drömt om dig... Att du kämpade på fl och att den kom i em, hoppas jag har rätt i drömmen då, trodde ju att du skulle ha uppdaterat om lilltjejen nu. Jag vet veeeerkligen hur det känns att bli snuvad på det hela, men att det inte stannat av helt är ändå ett mkt bra tecken ju. Och du har ju säkert mognat och öppnat dig mer så lite av vägen är ju avklarad.

Jag var ute med en vän igårkväll och åt grekiskt och pratade om minnen från tonåren och hur man förändrats och ja, vi skrattade så mkt och det var så kul! Kom hem och hade så där tömningsdiarre typ, ont i mensmagen och ryggen och täta sd, hade täta sd hela dagen igår, låg i sängen å tänkte länge på fl innan jag lyckades somna ifrån sd, nu är det såklart borta igen. Längtar så till i morgon kl 9 när jag får svepningen, men om det bara ger mig pinvärkar kommer jag grina hela helgen... Men men.

• Ellenbmt

Lindhaz- mmm morgonmys ;) man blir alltid lite piggare av att kika in här!

Härligt miija, hoppas ni kommer hem! Kram!

Och grattis till pojken gipsy!

• Ellenbmt

Hejja oss Hörrni! Tänk vad vi slits mellan smärtor, hopp, förtvivlan, lust och olust, förväntan och krossad förväntan! Tänk vad vi orkar med! Hejja hejja! I december har vi alla våra bebisar och dessutom säkerligen fungerande rutiner :)

• Ellenbmt

Haha ja men jag törrs inte skriva september och november har alla ännu inte rutiner på allt ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012