• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Tänk vad lugnt det är i tråden nu. Nästan sorgligt. Jag kommer sakna er alla när tiden för att skriva minskas!
    (ursäkta infon- hoppa över om ni äter!)
    Igårkväll började diarrén... Tömde mig innan dottern kom, men tömde mig även förra veckan i några dagar... Kanske alltså inte leder någon vart?

Sommaren- och ni andra med förvärkar- hur går det??

• Ellenbmt

Himlen- ja, jag har väl lite gett upp hoppet nu :) och stenhård mage hade väl sommaren och någon mera för ett tag sedan? Tror det är nån slags sd. Jag har inte varit med om det.

• Ellenbmt

Min sambo fick va med om han ville på Mölndal, men han hade inte med sig badbyxor. Och man blöder ju endel ibland så kan ju vara lite o-mysigt...? Min kille masserade mig i svanken i badet, hur det nu gick till?! :)

• Ellenbmt

Lindhaz- man känner inte när man spricker så det behöver du nog inte vara orolig för. Kan dock bara prata utifrån mig men jag sprack både i och utanpå och över klitoris. Har samma eller mer känsel idag och det som gjorde ont var att bli bedövad efterråt ;)

• Ellenbmt

Trossan- jag var likadan förra veckan, tok mkt energi lust och ork, sedan fre dagar tillbaka är jag istället som sjuk nästan, grinig, trött, frossig, öm... Usch tur man han med mkt förra veckan :)

Idag +4 från rul bf, +11 från äl bf. Sambon är hemma idag med, sedan jobbar han till vi föder, men just nu känner jag att jag har det bättre när han inte är hemma för jag får sån prestationsångest av att han vill fixa på gården och allt... Dessutom vill han inte sexa mer, inte kramas heller? Tror han gått in lite i väntans-väggen han med....

• Ellenbmt

Hejsan solrosen! Jag hade Bröstpump från MAM som jag inte rekommenderar förra gången, jag använde den för att tömma det värsta innan dottern fick tag, för jag hade så in i helsike mkt, vi fyllde frysen med det och hade till ifall att och sådär. Bra att ha en hemma tror jag, men köp inte den blå från MAM :)

• Ellenbmt

Cupcake- jag önskar så att jag hade stallet in mig på övertid, för denna oändliga besvikelse lägger sig lixom inte...

• Ellenbmt

Härligt fru foxy!
    Skönt att få stanna isaochbel!

Och här sitter jag. funderade länge på att ringa min bm och be om svepning idag istället för fredag då jag mår sämre och sämre psykiskt, meeeeeen så kom jag på att i vår skitkommun är det stängt på onsdagar....

• Ellenbmt

Åh vad mysigt med pappa-pressent! Droppa förslag, jag vill geeeeenast kirra en pappa-pressent!

Fast jag är arg på honom- dottern går 8.30-11.30 vardagar på dagis, och han åker ofta strax innan 8.30, men han vill aldrig åka för i dagis, massa dåliga ursäkter, idag hade jag förvärkar och öm i magen och ser ut som nåt katten spytt upp, vädjar lite om att han ändå åker förbi samtidigt, kan han inte ta dottern? Men nej, jag ska visst passa på att tanka lite när jag ändå skjutsar dottern och det hinner han inte med om han ska till jobbet. Jag orkade inte ens ge mig in i hur larvigt det är av honom... Pust å stånk, iväg med dottern lixom, vi startar bilarna samtidigt och åker samma väg!!.... Suck...

Men en pressent är han nog värd ändå :)

Svar på tråden Augustibebis 2012