• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag ska fisa, kräkas och rapa med kan du ge dig på foxy!
    Haha. Lovar ni att ni köper damsugare av mig om jag måste ta jobbet?! :)

• Ellenbmt

Vad skönt att det inte var något på tok0509.....!!

Jag fick inte jobbet idag:) firade med toscakaka på ett fik!

Nu har jag hämtat dottern och vi har limmat fast oss i soffan för en timma frammåt. Sedan blir det dagens nästa jobbiga moment, middags tillagning.
    Kräx!

Kram på er tjockisar

• Ellenbmt

Fru foxy- haha!! Jag kanske kan kränga på dig min begagnade så kan jag köpa en ny? ;)

Till er alla, kram och godnatt, jag läser ikapp i morgon för nu har jag missat mkt såg jag...
    Vi hade namnfest, med massor av cupcaces

• Ellenbmt

Kyrkans Barntimmar finns kvar. Brorsans ungar går där. Men jag tror det är lite som fritids?

• Ellenbmt

Min dotter är två och ett halvt och jag vet inte om hon förstår, men vi pratar om bebisen ofta, för mig är det viktigt att det inte blir pang på, utan att hon med har nio månader att vänja sig, om än på ett helt annat sätt än om hon var större och förstod mer. Knölig förklaring mig för mig solklar ;)

Drömmer oxå mkt tokigt! Många bebisdrömmar och gravida manliga vänner osv... Galet vad huvet kan ställa till!

• Ellenbmt

Kim- jag har med fuldag. Magen är plufsig och megastor, ej av bebis ;) och fett hår och så har jag lyckats få en gigantisk innåtfinne mitt på kinden. Vill inte vara vaken idag. Väck mig i morgon....

• Ellenbmt

Mästerkatten- nej jag känner bara i obehag vid tryck av kläder eller så, men ingen kant eller kula. V.11+6 tror jag idag

• Ellenbmt

Nu aka jag och dottern sova! Pappa J får fredagsmysa ensam.kraken, han måste sakna sin riktiga sambo ;)

• Ellenbmt

Jag har med haft mjölk craveings, men det har gått över... Inget speciellt nu men ofta törstig. Kör mackor på grövre bröd nu så är illamåendet borta längre?

Svar på tråden Augustibebis 2012