• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Bullen- hur menar du att du inte får?

• Ellenbmt

Jag har bara en gammal blogg från dottern. Egentligen hennes egen blogg. Vi bodde i Göteborg med all släkt i södermanland, så jag skrev så de fick se hur hon växte och så! Den är kul om man läser från starten men de senaste inläggen är inte så mkt å ha :)

Www.enrockbebis.blogg.se

• Ellenbmt

Oj vad tysta ni är här :) hur mår vi idag?
    Själv försöker jag mig på en dag utan tabletterna (lergigan). Igår var vi på revy, jag och sambon, super skönt med lite tid tillsammans! Och jag mådde knappt illa alls?!

• Ellenbmt

Åh tårta!
    Hoppas du piggnar till så inte dagen blir så tung.

• Ellenbmt

Juliette- åh vad gött det lät med utlandsresa! Vi kikar också lite på resor men de kortare sträckorna är det inte så varmt ännu, och man vill inte gärna flyga 14 timmar med illamående och tvååring...

• Ellenbmt

Juliette- har inte hittat någon resa dit bland alla restresor osv så det kanske är utanför vår budget? Men jag ska kolla upp det. Såg något om maxvärme på 20c? Inte den blekaste. Men jag skulle vara nöjd med fint väder och god mat. Dottern gillar inte bad så mkt ändå. Men aktiviteter är ju viktigt

• Ellenbmt

Godisbit- jag har länge funderat över lchf men gett upp då min sambo är motsträvig och dottern äter petigt. Är det lättare ön vad man tror att få ihop det? Eller är det mkt tidskrävande plannering? Vet du någon bra hemsida?

• Ellenbmt

Tack för bra info! Är kock så jag borde ju klara av att lista ut maträtter kan man tycka, men jag är rädd att det ska bli en salladsdiet för mig, av ren lathet... Ska iaf läsa på och småstarta och sen köra nån detoxstart på det hela efter bf och att man har landat och sådär.

• Ellenbmt

Babymarie- jag hade tagit det roligare jobbet om jag velat det mest. Om sambon tjänar så ni klarar er sedan? Jag fick depprission min förra graviditet, jobbade då sär jag inte trivdes. Tog mig till i höstas att bli kvitt.

Ibland får man vara lite dum i huvet, om det gör att man i slutändan mår bättre.

• Ellenbmt

Gnäller av mig lite då sambon tröttnat.
    Idag var en tung dag. Mått kasst, varit deppig, känt mig fet, ful i håret, galet uttråkad dotter, sur sambo i städartagen...
    Jag ligger i sängen nu och vill bara grina åt eländet, ska det vara såhär jäkla jobbigt?!
    Käns som om det var flera månader sedan jag skrattade och mådde bra?
    Uscha!! Hoppas imorgon blir bättre.
    Kram på er och godnatt

Svar på tråden Augustibebis 2012