• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Kristallerna är i örat. Där balansen sitter. En ovanlig sjukdom. Min vän hade den precis nyss!!

• Ellenbmt

Ja min vän fick hjälp. Men läkaren sa att det var ovanligt? Jaha hur som hellst så kan man ju kolla upp det om man känner sådana symptom.

Nu ska jag dra med mig min tv-älskande dotter till Ica. Jobbigt. Vill sova.... Hehe

• Ellenbmt

Bullen- bara flygbolaget är okej med det så är det i ha problem. Man behöver stödstrumpor!

• Ellenbmt

Vet i te om proppar, men benen svullnar något jävulskt på vissa av trycket.

• Ellenbmt

Det var i gen som svarade sist så jag testar igen;) vet någon av er hur jag ska göra för att få ett vul/ul vid inskrivningen? Känner att jag blir galen av att inte veta hur det ser ut där inne?!

• Ellenbmt

Har förstått av vänner som är gravida att det ör svårt att få ul utöver rul. Jag ska absolut fråga. Tror de har allting på mvc dör jag går.

• Ellenbmt

Mamsen- Vad tror du bm säger? Jag är så rädd att jag ska börja böla eller nåt om hon säger nej, jag är så känslig!
    Men om jag tex ringer mvc i morgon, har tid för inskrivning 18e., och säger att jag är orolig så borde hon väl lyssna.
    Den där kliniken, finns det ingen sådan i Mellansverige?

• Ellenbmt

Randiga Rut- håller tummarna att det bara var en engångsblödning och ingen fara!
    Otroligt klantigt av henne att upplysa om mf!

• Ellenbmt

Jag har magkänslan att jag gått längre än 11v för jag är så tjock redan. Och så drömmer jag att det är missbildningar och om nu det vore så illa så vill man ju ta ställning om abort inan det är försent

• Ellenbmt

Naimisen- låter som en farlig craving? Jag har inte hört talas om det?

Svar på tråden Augustibebis 2012