Augustibebis 2012
Skönt att du mår bättre sommaren12 och att de kollar upp vad det kan vara. Jobbit och bara ligga där och höra allt sen åka hem med sin fortfarande i magen.
Skönt att du mår bättre sommaren12 och att de kollar upp vad det kan vara. Jobbit och bara ligga där och höra allt sen åka hem med sin fortfarande i magen.
Skönt att höra att det är bra med mammsen :0)
Jaha att vara väktare var visst inte så jobbit för fk så jag fick inte någon gravidpenning :0( hade en hot full man igår men de tycker att man kan jobba fram till bf. Jätte roligt!
Stövelkatten: ska försöka prata med min chef om han kan göra något.
Ni som har druckit hollonblast te var köpte ni det och när började ni?
Många säger att man blöder mindre och jag blödde 10 veckor efter med dottern så jag vill helst slippa det denna gång.
Sommren12: jobbar ca 50% i reception och 50% utpasseringskontroller med parkerings övervakning. Så det är ju lättare jobb men man jobbar ju 11h dag och kan inte gå ifrån och har bara 30 mins lunch. Förra gången fick jag gå hem 2 månader tidigare men då körde jag parkering, röntgade flygfrakt och rond.
Känns jobbit och stå och massera i en kvart som det står på flaskan. Tänkte bara passa på att smörja in brösten när det närmar sig. Brast inte något där nere med dottern så jag hoppas att det går fint denna gång med. Sen beror det väl på vem man är och vilken bm man får som kan hålla emot så man inte brister :0)
Idag efter jobbet idag blir det en tur till lager157 :0) bara 2 timmar kvar på jobbet.
Bez: jag bor i Jönköping :0)
I Småland skulle jag med skriva ;D
Hejåhå: tur att de kollar så kanske de inte låter dig gå över tid eller sätter igång det tidigare? Vad jag har hört så säger de att det inte är någon skillnad på att föda ut en som väger mycket och normalt. Men det är ju bara vad jag har hört ;0)
Ninime: skönt att allt såg bra ut :0)
Är då trött på att jobba nu, bara 3 och en halv vecka kvar nu innan semester. Och alla frågar ska du inte ha nu eller har inte du gått hem än? Det är ju bara magen som växer denna gång och alla linnen börjar att bli för små, även om mitt sf mått är dessa samma som den vecka jag är i.
Sommaren: duktigt att du fortfarande jan träna. Jag testade min zumba skiva förra veckan och det slutade bara med en massa sammandragningar även om jag tog det lugnt. Kan vara cykla lite lätt nu.
Någon som har kollat på skip hop versa ?? Kan inte hitta någon info om hur stor den är och om det ingår en skötbädd. Någon som vet??
Jag känner det mycket när jag går så trycker det på och ilar :0) kroppen som börjar att gör sig redo.