Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Hade inte förverkar så här tidigt med dottern, och fick en massa nu efter jobbet. Strålar från ena ljumsken mot ryggen och rikligt med flyttningar. Tänkte när det kom detta känner jag igen, det är väl inte dags nu. Nu har jag bara lite lätt mensvärk och sammandragningar istället. Men man närmar ju sig ;0) lill*en kanske fixerade sig helt?? Den vara bara lite ruckbar på senaste kontrollen.

Tycker nu ska fråga på er tul om ni vill veta vad det är eller dubbel kolla :0) det skadar ju aldrig att fråga.

• Challelotten

Grattis ninime :0)

Sista dagen på jobbet idag sen äntligen ledig ;0)

Började med hallonblaste igår är det en kopp om dagen?

• Challelotten

Angående sprickandet så har väl bm stor roll om de försöker hålla tillbaka när man ska födda så att det inte går gör fort och sen hur barnet ligger? Fått för mig det iaf ;0)

Idag är jag helt slut och plockat 2 hinkar med jordgubbar så nu ska man bara rensa allt med. Sen blir det att göra saft och sylt. Skönt att kunna fylla upp frysen.

• Challelotten

Grattis saftmedbulle :0)

Får sätta mig vid dator ikväll och läsa vad som har hänt de senaste dagarna :0)

Var hos bm igår och lillen har fixerad sig. Kollade även dotterns papper och allt stämmer in i det sista men jag hade större mage i början med dottern.

Nu går man bara och väntar :0) och snart blir det nog massa bebisar här.

• Challelotten

Grattis katten och any :0)

Själv har man 20 dagar kvar och det känns så länge men en lång promenad om dagen med hunden blir det nu och hallonblaste ;0)

Måste verkligen ställa klockan imon så jag får en tid så jag får någon skena till handen den somnar hela tiden. Så man slipper vakna hela tiden av att det gör så ont i handen.

Svar på tråden Augustibebis 2012