Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Jloow: automat blir det de hade något erbjudande nu drivers edition med allt i, som vi tänkte satsa på :0) sambon sa att jag fick välja färg på bilen med ;0) sen hade de förbeställt en massa i olika färger så vi behöver inte vänta så länge på den.

• Challelotten

Jloow: ja det blir keyless och elecktronisk baklucka :0)

Sommaren: vi har en offert på bilen så vi ska bara fixa fram pengarna på onsdag sen beställer vi. Men vi har ju fått ok från båda :0) octavian är med jätte bra men är för liten med 2 barn och hund.

Ni som har köpt skip hop duo och dash: hur känns storleken på sen? Läser om måtten och tycker den verkar vara liten? Har en gammal cresent skötväska och den har större mått och jag tycker den är liten nu när man ska ha packning för 2 barn då dotter inte har slutat med blöja helt än. Versan jag hade beställt tog slut på lager och de har inte fått in mer på lager. Får 20% på alltförfäräldrar så jag vill passa på när man kan få en billigare ;0) plus att de har 100:- rabatt på alla skip hop väskor.

• Challelotten

Vad kul sommaren att du äntligen har fått rätt delar till din vagn :0)

Inatt drömde jag att fick gå in i ett rum och där låg en massa bebisar, men i en säng med mitt namn låg en liten tös och hon var så lik min dottern när hon föddes. Jag vet ju inte vem som gömmer sig i magen så nu blir man mer nyfiken. Bara tråkigt att man vaknade hade gärna gosat mer ;0)
    Med dottern drömde jag att fick en pojk och nu flicka drömmer man värt om kanske. På senaste ul sa de att det ser ut som en pojk men jag skulle inte måla något rum blått :0)

Idag på em ska jag till BM. Längtar :0) vaknade i natt att hela bäcken skulle gå i tur. Vet inte om det var bebis som fixerade sig eller försökte komma loss. Är helt öm idag kan knappt gå.

• Challelotten

Ni som har sytt era egna babynest vad har ni använt för vadd i? Tänkte att panduro hade men det enda jag hittar är fiberfilt och mellanläggsvadd.

• Challelotten

Då kan man ju åka och köpa och testa denna gång :0) då jag blödde tio veckor efter första gången tänkte att det hjälper mot det iaf, så jag slipper blöda så länge.

Var på bm besök igår, allt såg bra ut och hon tog bara pulsen på mig och lillen. 128 hade lillen. Dotter hade runt 140 hela tiden men denna har haft: 138,144,158 och 128 :0) och den var på gränsen till att vara fixerad. Sf mått 33 så magen hade sjunkit 1 cm :0) eller så var det för att det var en sommar vikarie.

• Challelotten

Roligt att det närmar sig för många, dröjer nog inte länge innan mer bebisar kommer :0)

Denna vecka går så långsamt, sista veckan på jobbet och jag har med börjat att sova dårligt. Plus att lill*n har varit lugn nu i två dagar. Känner av den men inte lika starkt som innan.

• Challelotten

Dottern var fixerad redan i v.35 och kom 40+1 :0)

Jag tänkte inte heller på om jag bajsade på mig eller inte man vill ju bara ha ut bebisen ;0) det är något bm får leva med. De säger inget om det heller efter bara städar bort det på ett snyggt sätt :0)

• Challelotten

30 dagar kvar och inatt kom halsbrännan och jag som hoppades på att jag skulle slippa det denna gång :0(

Svar på tråden Augustibebis 2012