När dottern föddes 11 sep 09 så hade jag bara en tröja över bodyn. i augusti tror jag inte behövs något extra :0) Man kan ju ha en lång ärmad body om man känner att det behövs det är ju inte så att man kommer vara ute en lång stund med dem.
Vikt och bristningar kan man ibland inte göra så mycket åt. Jag äter nyttigt och inget godis och sånt nu och jag går upp lika mycket även om jag skulle ha ätit godis. Men det är väl allt vatten som jag lägger på mig, får ta det med BM på torsdag. Här går vi också inte så ofta hos BM. Gick på ett besök inskrivingen innan RUL sen har man fyra efter, så det blir bara detta och och ett till v.32 då jag är beräknad, men jag går nog på färre besök bara för jag redan har ett barn sen innan.
Äntligen ska vi nu till banken på onsdag ock fixa till lånet på en ny Skoda superb :0) Ska bli skönt med en större bil. Och vi har hämtar en vagga som min sambo haft i sin släkt. Nu måste vi bara fixa till den och det är ju bara 5 veckor kvar hur ska man hinna allt? Jobbar denna och nästa och sambon jobbar en till så vi har bara 2 veckors semester tillsammans vi ska fixa till allt.