A R skrev 2012-07-25 18:05:15 följande:
Har inte läst något från 7eHimlen på ett tag, undra om det blivit bebis där med kanske?
mammsen skrev 2012-07-25 18:54:04 följande:
A R - Ja sist jag läste från henne var igår eller förrgår tror jag.. Håller tummarna att hon gosar med fru och babis nu <3
Vad gulliga ni är som tänker på mig!! <3 Tyvärr har det inte kommit nån bebis än, men har känt mer sammandragningar de senaste dagarna, så jag hoppas jag slipper vänta till BF.
Anledningen till att jag varit så tyst är att det varit så sjukt varmt i vår lägenhet att jag knappt orkar lyfta ett finger. Men har ju iaf gått på semester, så idag pallrade jag o frugan oss ut t Jula o handlade solstolar, så idag har jag suttit i skuggan o njutit av vinden o att kunna andas ordentligt. Imorgon ska vi till Mama Mia o träffa en vikarierande BM, då vår vanliga är på semester. Får se hur hon känns, om jag vågar be henne kolla tappen.
Det är så himla kul att det kommer massa bebisar nu!!! :D Grattis alla som nu får gosa med sina små!!
Karo77 skrev 2012-07-25 18:59:02 följande:
Var hos bm idag: 37+4 ,bebis 3500g och fixerad. Mycket kraftiga sd och oppen 1cm. I morgon kvall blir jag inlagd pa bb for att bli snittad fredag morgon!!!!!! .
Visst bor du utomlands Karo? Varför ska du bli snittad? Men lycka till!! Så spännande att VETA när man får se den lilla bebisen ju!!
Tjockisbullen - Vad skönt för dig med att du snart får snosa bebis!!!
Det var nån som skrev att många verkar föda för tidigt här i tråden, massa bebisar redan ju, och augusti är en vecka bort :P Spännande och roligt är det iaf och jag hoppas och tror att jag följer samma linje och slipper vänta till 25/8 - även om det "BARA" är en månad bort nu, så är man ju såååå förväntansfull och sååå AVIS på alla som redan fått och nu bara gosar o myser med sina små!
Nån som vet hur det går för Hejåhå? (eller hur hon nu stavar)? Så himla jobbig sits hon är i nu, hoppas verkligen lilleman växer till sig och får slippa maskinerna snart!