Inlägg från: lillakotten |Visa alla inlägg
  • lillakotten

Augustibebis 2012

Vi har heller inte sexat sedan vi plussade men jag har ingen lust just nu. Men det kanske är bäst att passa på då mannen inte vill ligga så mycket när magen syns. Han tycker tydligen inte att jag är så sexig som gravid.. Undra varför :D

• lillakotten

Jag ska på inskrivning 30 jan. Det blir inget hälsosamtal för vår del då vi åker utomlands 4 veckor i januari. Ang tidigt ul så fick jag det inte med min förra grav. Nu bad jag om det då vi ska flyga långt och mycket så vi vill veta att allt är ok. Jag har inga känningar direkt förutom att jag idag är sååå känslig! Jag kan inte fatta att vi ska bli 4:a!

• lillakotten

Jobbigt med nattvak! Min tjej kom över och mös i min säng vid 4:a :). Längtar till imorgon då vi drar på semester! 4 härliga veckor! Så då lär jag inte göra av mig så mycket.

• lillakotten

Ni som gjort/ska göra tidigt ul på mama Mia har ni behövt betala eller ingick det? Glömde fråga i telefonen och kan vara bra att veta innan :)

• lillakotten
    sponen skrev 2011-12-28 21:21:05 följande:
    Jag är oxå beräknad i augusti men vågar inte tro på det då jag inte har några känningar, är i vecka 5 men MVC sa att det kunde vara så
    Är precis  som du i vecka 4+5 (tror att du sa det igår) och jag känner inte så mycket heller.Extra hunger, lite öm i bröstvårtorna och ibland lätt illamående. Jag tycker inte att du ska behöva gå runt och vara orolig hela tiden. Njut av att du slipper ha alla jobbiga krämpor än  så länge!
    en tjej 09
  • lillakotten

Idag mår jag hemskt illa. Jag är helt nojig över att det skulle kunna vara maginfluensa nu när vi ska flyga. Dock så verkar det bli bättre av att jag pillar i mig en macka. Håll en tumme att det bara är graviditets illamående tjejer!

• lillakotten

Nyköpingsbo: fy så hemskt! En kompis till mig har haft 2 kollegor inom loppet av ett år som förlorat sina barn i vecka 40 respektive 38... Så hemskt! Man blir ju nojjig!

• lillakotten

Hej alla! Nu är jag tillbaka efter en 4 veckors lång semester. Jag har kräkts 2 ggr än så länge, det gör ont i bröstvårtorna men annars så känner jag inget direkt. Magen svullnar lite på kvällen. Men jag har inte gått upp ett endaste gram än så länge! Är i v 9+0 idag. Någon annan som inte gått upp något än? Med dottern var jag med ganska seg i starten men gick slutligen upp 18 kg :). På måndag har vi inskrivning. Spännande!

Svar på tråden Augustibebis 2012