Augustibebis 2012
Jag har med trygghansas extra försäkring. Den täcker ju även för bebisen upp till 6 mån
Jag har med trygghansas extra försäkring. Den täcker ju även för bebisen upp till 6 mån
Fyran: en s3 har vi med köpt till lillebror fast en svart :). Ska ni ha korg eller mjuklift?
Fyran: vi har tvekat länge men idag så köpte vi en mjuklift :). Den verkar jätte smidig.
Grattis Angelica!
Det är helt galet att första bebisen redan har kommit!
Beklagar sorgen rocktherebel!
7:e himlen: jag väntar mitt andra barn och jag förstår ju att jag är gravid. Jag menar någon rör sig i min mage. Men jag kan inte förstå att vi ska få en ny bebis! Det är helt galet! Jag köper saker till lillebror men fattar inte vad som komma skall. Läskigt! :D
Angelica: redan? Oj vad stark hon måste vara! Vilken vecka var du i när du fick henne?
Kampis: min syster ska också få barn i oktober :). Våra döttrar skiljer det bara 10 mån emellan med :)
Jag känner med den där tyngden! Tror ni att det kan vara för att bebis typ borrar ner sig lite? Alltså inte att den kommer ut utan mer tänjer, nertill så att säga.
Stort grattis Stronenough! Vad söta de är!
Jag har inga problem med att sova på morgonen denna graviditet. Dock så har jag svårt att sova :/. Så jag har haft sovmorgon till 10 idag så nu äter jag frukost.
Jag måste sockerchockat lilleman ordentligt igår då jag frossade i mig godis. Han höll på hela kvällen och bökade runt. Härligt!