Inlägg från: lillakotten |Visa alla inlägg
  • lillakotten

Augustibebis 2012

Min dotter hade 148 hela tiden. Pojken har kg inte fått lyssna på än

• lillakotten

V20+0 idag och 50% gjort! Skönt! Jag tycker fortfarande att det går långsamt och hoppas att andra hälften går fortare. Igår så kunde man se tydliga sparkar på utsidan. :)

• lillakotten

Ninime: jag har en förhoppning att våren och sommaren kommer att skynda på processen lite :). Konstigt att det känns som att graviditeten går långsamt men att tiden går snabbt!

Min dotter på 2,5 år vill absolut inte ha några syskon.. Någon som har ett bra tips på hur man ska förbereda henne på bästa sätt? Jag tänkte börja med att ta med henne till biblioteket och låna böcker med det temat. Någon annan som har ett bra förslag?

• lillakotten

Cupcakekiller: det där misstaget gjorde vi med på första barnet ;). Denna gång så håller vi det hemligt. Frågar någon så säger vi att han ska heta Charles Ingvar :D

• lillakotten

ang åkpåse så beställde jag precis en 7:am enfant från www.jollyroom.se det är rea på dem nu och handlar man idag innan 24.00 så får man ytterligare 10% på rea priset. De är så fina! Lägger upp en bild i bildtråden om någon är intreserad :),

en tjej okt 09 och en bebis aug 12
  • lillakotten

Sommaren: oroa dig inte för att hon inte växer! Det hör hon säkert ska du se! Min mage är mycket mindre än många andra magar här i tråden fast jag väntar nr 2. Set är så himla olika! Med dottern så syntes inte min mage förens i v 23!

• lillakotten

Är det någon mer än jag som råkat ut för finnar? Jag har jätte många :/. Någon som har ett tips på hur man blir av med dem?

• lillakotten

När jag fick dottern 09 så var rådet att man skulle ha kudde. Så det kör vi nog på denna gång med.

• lillakotten

Första bm besöket efter rul avklarat spännande! Mitt järnvärde är uselt så det blir dubbla tabletter från och med nu. Men lillebror sparkade på och hade samma hjärtljud som storasyster 148. :)

en tjej okt 09 och en bebis aug 12
Svar på tråden Augustibebis 2012