Augustibebis 2012
Gadget: under min förra grav så började jag läcka i v 20. Efter det så fick jag ha amningsinlägg för att slippa våta fläckar
Gadget: under min förra grav så började jag läcka i v 20. Efter det så fick jag ha amningsinlägg för att slippa våta fläckar
Jag tycker inte heller att amningen gjorde ont! Det funkade på en gång för mig och jag hoppas att det går lika bra denna gång.
Babyhummingbird: jag var med dottern på öf några gånger i veckan då hon var runt året. Jag trivdes jätte bra med det! Trevligt att träffa lite andra föräldralediga och roligt för dottern med andra leksaker än sina egna :)
Pixel3: fy din väntan måste vara olidlig! Hoppas de ringer tidigt imorgon och att du får ett bra besked.
Jag tycker att tiden går jätte sakta! V16+4 idag. Känns som att jag har varit gravid i en evighet! Igår så tittade dottern konstigt på min mage och ville att jag skulle dra upp tröjan. Då berättade min man för henne att mammas mage är stor för att det är en bebis där inne. Då sa dottern att Ella med har en bebis i magen :) sötnos!
Hjälp! Är det någon som vet om det är ok att äta sushi under graviditeten? Jag är så himla sugen på lax sushi!
Jag tog en vegetarisk :)
Kampis: håller med om den långsamma tiden 17+0 idag
Jag fick med en rand på magen sist och hade en typisk "killmage" men ut kom en tjej! :)
7:e himlen: i v36 bäddade vi sängen och satte ihop barnvagnen när vi väntade dottern. Det kändes skönt att ha det gjort i tid. Det är lagom när ni känner att det är lagom. Fast risken finns ju att det blir väldigt dammigt om ni fixar det redan nu ;)