Augustibebis 2012
Tesked: det finns något som kallas för gravidklåda. Det kanske är det du har?
Tesked: det finns något som kallas för gravidklåda. Det kanske är det du har?
Min sexlust är med som bortblåst. Jag orkar helt enkelt inte. Har lite dåligt samvete men maken försäkrade mig om att det var ok igår ;).
Vi bytte vår cam när dottern var 10 månader. Inte pga storleken utan hon tyckte inte att den var bekväm nog. Dottern sov max 30 min i den tyvärr. Jag älskade den, förutom på vintern då var den hemsk. Denna gång så blir det nog en trehjuling. Vi funderar på teutonia spirit s3 men jag har inte provklämt på den än. Någon som vet något om den?
V13+0 idag! :)
Rocktherebell: tack detsamma! Ja det känns lite som att man börjar komma någonvart nu :)
Vi gifte oss hemma i vardagsrummet med våra föräldrar och 4:à kompisar som vittnen. :) jätte mysigt!
Vi gifte oss 3 dagar innan dottern fyllde 1år. Det kändes viktigare för oss då vi hade barn.
Jag har mycket sammandragningar redan de började förra veckan är i v13+2 idag.
Jag vart alldeles till mig när kg hörde nyheten om lilla prinsessan! Även jag var nära till tårar. Får hoppas att man inte börjar böla på jobbet bara då ingen vet ännu :)
Ang namn på prinsessan så tror jag inte er det blir en Ingrid för det heter väl lillsessan i Norge? Jag tror att det blir en Kristina :)