Inlägg från: lillakotten |Visa alla inlägg
  • lillakotten

Augustibebis 2012

Ang barnvagn så är jag sugen på en bugaboo igen. Dock så trivdes inte dottern i sittdelen så jag kanske väljer en rejäl brio happy istället. Gärna ett blocket fynd ur miljö aspekt. Blir det en bugga så inköps den i USA där en ny kostar som en begagnad här.

• lillakotten

Jag har börjat bli så "full i magen" när jag ätit och sedan sitter det i sig hela dagen. Jag känner mig som en stoppad korv! Så på eftermiddagarna har jag börjat få en liten kula som är svår att dölja på jobbet. Är i v 10+0 idag! Någon som har något tips på hur man kommer ifrån denna jobbiga känsla?

• lillakotten

3apågång: jag minns inte att jag kände så sist jag var gravid. Fast det var ju typ 3 år sedan så det kanske jag har förträngt? ;) Men det är en jobbig känsla och jag känner mig illamående när jag ska sova. Dick så är detta nytt från de senaste dagarna. Kanske det försvinner?! :D

• lillakotten

Jag har små bröst sedan innan och jag tycker inte att det är någon skillnad mot innan. De sitter där de ska! Jag är (läs var innan graviditeten) smalare än innan och har en platt fin mage. Jag har löptränat och det gjorde susen!

• lillakotten

Idag ska jag på ul. Är i v 10+4 så det ska bli spännande och se om det verkligen finns någon där.

• lillakotten

Jag funderar på happyn eller en teutonia spirit 3s. Har dock inte känt på spiriten. Någon som har erfarenhet om den?

Svar på tråden Augustibebis 2012