Augustibebis 2012
Jag har gått ner i vikt trots att jag inte kräks. Det vänder nog snart. Fast 7 kg låter rätt mycket bellatrixx.
Jag har gått ner i vikt trots att jag inte kräks. Det vänder nog snart. Fast 7 kg låter rätt mycket bellatrixx.
Jag dricker med oboy dagligen :) och gärna sura godisar och lite choklad där imellan :). Köpte ostbågar igår men de ligger kvar i skåpet.. Är mer sugen på surt!
Beställde precis ett par byxor från mamalicious. Inte för att det behövs än men snart så lär det väl göra det och då vill jag slippa panik köpa :)
Vi fick tid till RUL den 29/3 och är då i v18+3
Sommaren12 den är rolig den boken!
Stövelkatten: sånt är så jobbigt med namn. Jag gillar namnet Ludvig men det fick precis mannens kompis son heta. Sen har vi 2 kompispar som ska få innan oss och jag är livrädd att bli av med någon annan favorit! Löjligt va?!
Naimisen: jag förstår vad du menar! Är visserligen endast i v 12+1 men det är andra barnet och det syns inget! Jag tog en bild igår och det är helt skrattretande. Fast å andra sidan hade jag ganska liten mage sist jag med. Visst vill man få en sån där fin mage snart!
Jag är i v 12 med det menar jag att jag har gått 12 fulla veckor. Jag säger även att jag är i 3:e månaden då jag gått 3 fulla månader. Samma som att jag säger att jag är 26 år då jag har fyllt 26 år och inte 27... Förstår inte varför alla verkar räkna att de är en vecka längre än vad de är..
Jag tror att jag har sammandragningar redan. Det gör ont i magen när jag sitter för länge och när jag står efter jobbet. Typ när jag lagar mat så krampar det i hela magen :/.
Vi har inte berättat för vår tjej på 2,5 år ännu. Barn har ju inget tidsperspektiv så då blir väntan så lång tycker vi. Vi tänkte berätta då magen syns framåt sommaren då det inte är så långt kvar.