Inlägg från: lillakotten |Visa alla inlägg
  • lillakotten

Augustibebis 2012

Bullmamma: haha jag går i exakt samma tankar av samma anledning :). Med dottern tog vi inte reda på könet och det var himla mysigt. Fast nu kommer jag inte vilja shoppa till mig i NY eftersom jag kommer att vara en tjockis och då vill man ju handla till barnen. Då vore det smidigt att veta vad det blir.. Svårt det där!

• lillakotten

Jag har precis varit på inskrivning. Alla prover var bra och jag fick tid till RUL den 29/3.. Fast jag har ett ul nästa måndag redan så man får se om det verkligen finns en räka där inne :)

• lillakotten

Vi tänker inte heller göra kub. Det gjorde vi inte med dottern heller. Jag vet inte hur jag skulle ställa mig om jag skulle få "dåliga" siffror.

• lillakotten

Sommaren12: jag kände dottern redan i v 14 det kändes som kolsyra på samma ställe i magen. :) mysigt!

• lillakotten

Sommaren12: ja det blev liksom oftare och mer ihärdigt. När jag verkligen förstod att det var bebben så fladdrade det i ca 10 min på samma ställe strax höger nedanför naveln för min del.

• lillakotten

Vi hade en bugaboo cameleon till dottern och liggaren var kanon! Vi bytte när dottern var 10 månader då hon sov så dåligt i sittdelen. Sedan var inte buggan rolig i snön heller. Men när det är fint väglag så är den kanon!

Svar på tråden Augustibebis 2012