• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Har ömma bröst jag med. Och jäkligt lätt till tårar!

• Ellenbmt

Min mage är mer som luftfylld... Nu tar vi natt här! Sov gott!

• Ellenbmt

Jag vill inte äta någonting känns det som!? Hjälp med tips gärna!

• Ellenbmt

Jag har inte funderat på mf eftersom jag aldrig varit med om det. Men jag hoppas du kan känna dig välkommen i tråden ändå. Och alla andra nya med! Själv ligger jag hemma ledig idag och åmar mig. Jag mår så illa. Usch och fy!! Minns inte att det var så jobbigt sist...

• Ellenbmt

Jollijanna! Grattis! Nu köper du en gosig mysdress, något du är sugen på, en lotion som doftar gott att smörja magen med. Ex chebutter på bodyshop. Sedan ringer du mvc och skriver in dig! Njut :) ta bild på magen! Så du kan se den växa sen.

• Ellenbmt

jag vet inte när man bör börja, men jag gör det bara för att det är så mysigt med lite tid för magen redan nu lixom :) men när den syns borde det väl vara på tiden om inte annat? jag fick inga alla bristningar med dottern, och jag smörjde med sheabutter eller vad den heter från vecka åtta redan :) så nu när man öppnar locket på burken känner jag mig supergravid av minnena! :)

• Ellenbmt

lacey - vad gör man för att få ett tidigt ul? *avis*

• Ellenbmt

Bullen85- kör en gummisnodd runt knappen och ögla genom knapphålet! Funkar till v 20 eller mer!! :)

• Ellenbmt

Jag googlar lite på mammakläder nu. Svårt att hitta stickat och varmt märker jag! Tur man inte är stor ännu! Förra gången satsade jag på två par dretsnygga brallor, sen körde jag tunikor till det från vanliga butiker!

Jag måste få klaga, jag kan inte klaga tillräckligt! Jag mår så jäkla illa!! Hjälp mig?! Min sambo kommer med mat (som säkert är kall och äcklig) om en timma. Hur ska jag stå ut tills dess!! Blä

Svar på tråden Augustibebis 2012