Augustibebis 2012
Imc- i gen aning men samma för mig.
Imc- i gen aning men samma för mig.
Styrkekramar!!
Sandrina-brio Nova är som happy men med mkt skönare svikt i! Superfin. Happy Käns lite stelare om man jämför. Åk och provkör :)
Gadget- jag mår som du tror jag. Jag skolkade från jobbet idag. Har 14timmars pass julbordjobb på restaurang. Gråter vid bara tanken på att jag måste dit igen i morgon åtta till elva på natten.... Fy!! Hoppas du inte kräx på frissan :)
Hallå i stugan! Tänkte göra en liten koll med er om ni vill? Har känt mig så otroligt plufsig sista veckorna, så idag vägde jag mig. Sist var för två månader sedan ungefär. Har sedan dess ökat 4 kg!!! Jag normalt står stilla på samma vikt mer eller mindre, oavsett trän
Oavsett träning eller ej typ. Hur ser vikten ut för er? Är det mina sena sena kvällsmål eller är det gravidkroppen som suger åt sig?
God jul alla! Idag kör jag på gravidbyxorna från förra bebisen:) herregud. Gravidbtallor i vecka åtta! Får man vara så stor redan? Gaser bara? Och fläsk från det jag petat i mig mellan spyorna... Hoppas i allafall att alla får en fin jul!
Någon som vet om effekten av postafen avtar om man tar varje dag??
Mammsen- Gud va härligt att ni slapp ta hjälp! Grattis till fröet!
Arba 35 år Värmland bf 7/8
Ellenbmt 24 år Vingåker bf 4/8