• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Med min dotter i magen så spexade vi som kaniner, sambon tänder lite extra på att jag var så vacker som gravid sa han. Men denna gången har jag ingen lust ännu! Mår så illa! Varit iprincip sängliggande i två veckor.

• Ellenbmt

Jag kan inte kopiera på mobiltelefonen? Det är min andra iaf. Och jag verkar vara först på tur av oss? Spännande att se sen vart det blir? 14 /8 säkert! :)

• Ellenbmt

Nessan22 ingen häxa men jag grinar! Åt vad som hellst!

• Ellenbmt

Jag är i vecka nio, känner även jag att tolvan är nära! Jag är bra rund redan, det känns pinsamt tycker jag, som om de som vet om magen tror att jag spänner ut den för att se gravid ut? Vet inte varför jag känner så, men så är det. Spyr med varje dag fortfarande. När fasen ska det sluta?! Upptäckt att köttfärsås inte är så gott längre, inte heller skinka på pizzan. Kram på er

• Ellenbmt

Mamma060314- har du förlorat vikt? Jag kräx flera ggr per dag men ökar i vikt. Jag antar att jag alltså inte behöver dropp? Men i övrigt mår jag så illa att jag inte får något gjort. Att laga mat till mig och min dotter tar mig flera timmar, för jag måste förbereda mig mentalt, sedan kräx jag massvis mesans jag står i matlukten. Jag förstår att du måste ha det på liknande vis men förmodligen värre?! Mår du bättre nu? Hur fick du hjälp ?

• Ellenbmt

Fru foxy: hos oss blir det löjromstoast, sedan helleflundra rossini, men utan anklever för mig och sedan blir det chokladfondeu

• Ellenbmt

Mår illa så fort jag tänker på nyår!!

• Ellenbmt

Tar postafen men helt utan resultat så jag vet inte ens varför jag tar dem?!

• Ellenbmt

Ja, vi är kockar båda två här hemma så i vanliga fall hade jag vart överlycklig över menyn! :) men nu är det bara jobbigt att tänka på mat

• Ellenbmt

Frufoxy- ja, jag ska skrivas in i morgon så jag ska be om hjälp där! När jag väntade dottern så var jag lite smådålig någon timma på morgonen. Men inte såhär. Detta är ju sanslöst! Hoppas verkligen jag kan få hjälp! Har legat inne i två veckor nu.

Svar på tråden Augustibebis 2012