Augustibebis 2012
7ehimlen: Duroferon fick jag byta till förra gången, blev mycket bättre i magen med dem =)
7ehimlen: Duroferon fick jag byta till förra gången, blev mycket bättre i magen med dem =)
Så fantastiskt att få hålla iaf, det känns som att de borde vara så sköra när de är så små :)
Nu är det väl offciellt så nu kan jag skriva det här: Min ena storasyster ska få sitt första barn i slutet av oktober så här blir det jämngamla kusiner =D Såååå roligt!!
WIIIEE sömnrekord av dottern inatt! Hon sov i ett streck mellan 23 - 07 det har hon aldrig varit i närheten av! Normalt vaknar hon tre gånger på den tiden. Jag trodde hon hade dött när klockan var halv sju och hon inte låg i vår säng :O
Helvete nån somvill ha en hund?! Min på 6 månader har just käkat upp (syrrans) bok och MINA FINA NYA SANDALER SOM JAG ANVÄNT EN GÅNG!!!
Ja det ska bli skoj =) Den andra syrran har en son som är 5 månader äldre än min dotter,, och de har alltid lekt och haft så roligt ihop. och nu kommer det ju bara skilja 2 månader så skojsigt!
Ha så skönt i helgen, hoppas ni får fint väder =)
Självklart byter ungarna position i magen, de snurar hej vilt i början och lugnar sg lite nu, men visst roterar de :) Ligger de med huvudet ner ena sekunden ligger de kanske med huvudet upp nästa timme :) Om man har en väldigt hjärtformad livmoder kan det vara svårt i slutet för dem att vända sig med huvudet neråt så de hamnar i säte istället.
Skönt att det lugnade sig Ullis =)
Strongenough: Grattis till döttrarna! Vilket OTROLIG tur att du blev kollad!!!