Augustibebis 2012
SUPERSTORT grattis till alla som fött barn i helgen, vill inte riskera att glömma nån så.. :) Så härligt att tänka att ni ligger o myser med era små nu! <3
SUPERSTORT grattis till alla som fött barn i helgen, vill inte riskera att glömma nån så.. :) Så härligt att tänka att ni ligger o myser med era små nu! <3
Lycka till Fru Elle!!!
Ang förlossningsbrevet så har jag bestämt mig för att skriva om det, känns som det blev så splittrat det jag fick ihop. Så får se om jag lyckas få till nåt bättre nu, jag borde ju ha (USCH) tre veckor på mig att finslipa det ;P
Makkinje - hoppas du får hjälp, och kanske är det nåt på g oxå, så du snart får träffa bebis! :d
AAAAAAAJ! Fick precis en SD samtidigt som lilleman typ gör nån sorts vändning i magen, INTE skönt alls! Alltså, jag vill ha ont, men av rätt anledning liksom!! :P
Tjockisbullen - vilken mardröm, hoppas han blir fris snabbt igen!!
Maho - GRATTIS!!!! :D
Besök t BM imorgon, som så många av er andra. Hon ska absolut få kolla hur det ser ut, måtte det ha hänt NÅNTING iaf!! ;D

Var hos BM idag, och hon ville inte göra nån gynundersökning på mig, hon sa att det var för tidigt, att oavsett hur tappen såg ut så betydde det inte så mycket. Men hon sa att hon kunde göra en nästa gång (om inte bebis kommit ut tills dess).
Vecka 38 (37+3)
SF 35
Blodtryck 120/70
Hjärtljud 135-140
Annars så sammanfattade vi graviditeten med att allt har gått hur bra som helst, att jag blev rädd i början när jag fick min propp, men sen har det bara varit underbart att vara gravid. Och hon frågade hur jag kände inför förlossningen och jag sa att jag är hur lugn som helst. Sen frågade hon om jag ville att nåt speciellt skulle in i journalen inför förlossningen och jag sa bara att jag inte vill att saker ska ske på rutin, utan först om det behövs (som värkförstärkande dropp etc), men att jag skrivit ett fl-brev, så hon skrev bara in att jag har ett brev med mig :)
Nästa besökl 21/8 - OM inte bebis är ute då (vilket jag hoppas)
Just det ja, bebis ligger fortfarande med huvudet nedåt - precis som de senaste sex veckorna, men är inte fixerad än :P