-
-
Tänker oxå på Mrsnoname hela tiden, gud så hemskt! Verkligen det man fasar för mest ju! Kan inte ens föreställa mig hur de mår just nu. Verkligen ens värsta mardröm!
Jaaaa var är mamsen?? :D
Här har natten varit väldigt lugn, "bara varit uppe på toa 3 ggr o sovit som en stock emellan :D jag som hoppades att det skulle ha retat tappen efter Bm's undersökning igår - hade ju starkare sammandragningar hela kvällen. Men här är allt hur lugnt som helst :P -
Ang sex så har jag inte fått nåt sen i april typ, min fru tycker det är jätteobehagligt när det rör sig i magen under tiden, så jag har fått sköta det själv. Ska bli sååååå skönt att "slippa" det sen när man känner sig i form igen :P å andra sidan så har jag inte haft nåt stort behov under graviditeten och orgasmerna har inte alls varit så där underbara som flera av er pratat om, känner mig nästan lite snodd på konfekten ;O
-
Grattis alla som fått bebis och lla som är på g! :D Är sååå avis, här händer det verkligen ingenting :P BF på lördag!
-
Grattis Angelica, vad härligt att ni fått komma ut lite :D Skönt at hröa från dig och skönt att allt verkar gå åt rätt håll nu! :D
Grattis ni som fått barn, och GUD SÅ SKÖNT det är att läsa att man inte är "ensam kvar"! Känns som att den här graviditeten kan hålla på hur länge som helst nu, men snart nog så har vi alla våra små underverk hos oss! Denna eviga väntan bara!
Ha under kvällen haft förvärkar som moler mer än vanligt, de känns mer ordentligt, även om inget göt ont än, hoppas det sätter igång snart iaf! :P -
Grattis themaraja,då hann du först iaf :P jag som ville "klå dig" :P Skönt att ni mår bra efter omständigheterna iaf!
O grattis ni andra som fått barn oxå, nu är vi inte så många med mage kvar! Jag hoppas min fl sätter igång snart, Bf imorgon ju! :D -
Bf idag coh jag har magen kvar än, inga tecken alls på att nån bebis vill ut! Blir nog ett septemberbarn isätllet :P
Jag undrar oxå hur snabbt man känner att man kan gå utan att muffen ska trilla ut, sen efter förlossningen, ser såå fram emot att gå promenader nämligen :) -
Jaa men nu har jag lite gett upp, han kommer envisas med att stanna där han är :PSommaren12 skrev 2012-08-25 15:14:36 följande:Nåja, några dagar kvar till september! ;)
Jag antar att det är lite individuellt, hur förlossningen var och hur mycket man spruckit. Jag hade en "normal" förlossning på 12 timmar och sprack normalt mycket. Idag är det en vecka sedan och jag har varit ute och promenerat en del. Nu är jag bara lite öm mellan benen. De fyra första dagarna var jobbiga, men sen släpper det undan för undan ganska snabbt.
JO jag förstår att det är individuellt, men tänkte att nåt riktmärke kan ju vara bra att ha, men det var ju skönt att höra, hoppas det blir så för mig med :) -
BF +1 idag :D
Vattnet gick i morse kl 5.30, åkte in på koll o allt såg bra ut men blev hemskickad i väntan på värkar! Kommer dock bli igångsatt senast imorgon pga min medicinering, så SNART får jag oxå snosa bebis!!
Kom igen o börja göra ont nu då! :D
Olgaisback, solrosen, cupcakekiller, o om det är fler på g, hur går det för er? :D -
Nej precis, jag trodde att nu får jag vänta till september (som ju egentligen inte är så långt borta, men men) - så det var skönt att få ett datum när han iaf kommer börja ta sig ut :P Tack så mycket! :Dfru Elle skrev 2012-08-26 12:05:37 följande:7eHimlen då blir ju inte det så himla mycket senare än BF då, har för mig att du räknade med att gå över länge. Om det inte startar igång av sig själv så lycka till på igångsättningen imorgon.JO vi har nojjat över det i två veckor, så jag har sovit med kisskydd :S O det kom ju bara lite sen grann det mer på väg till toaletten, det sa aldrig sådär "plask"! :P Hoppas det sätter igång för er mer snart! Det är tydligen väldigt olika det där med hur lång tid det tar, och jag tror inte att man alltid börjar på morgonen, det är väl mer så att det är då det finns doktorer till hands, de jobbar väl bara må-fr kontorstider verkar det som :Ptrossan skrev 2012-08-26 12:22:21 följande:Bf +9 idag.
Hade ont i ryggen och sammandragningar igår, typ första jag alls känt av och tänkte äntligen! Det finns hopp!
Men det slutade när jag gick och la mig och har inte känts något mer.
Nu får jag börja ställa in mig på igångsättning istället tror jag.
Hur lång tid har det tagit för er som blivit igångsatta? Börjar man alltid på morgonen?
7e himlen- så himla kul med vattnet!!! Var inte du orolig att det skulle gå i sängen? Hade du plast under, eller hur gick det? :)Jaa snart är han äntligen hos oss, som vi längtat!! <3A R skrev 2012-08-26 13:00:21 följande:Himlen, vad spännande då är det nära att du får din bebis snart!
Själv pendlar jag mellan lyckorus att vi faktiskt ska få en bebis, frustration över att behöva vänta och en sjuk rädsla att barnet inte lever. Känner regelbundet fosterrörelser men kan få för mig att nu är det kör ändå. Var tvungen att gå upp kl fem i morse och dricka juice och buffa på magen tills jag fick lite respons från pyret, stackarn, han sov ju bara.
Jag förstår din oro när de inte rör på sig, som tur är har jag en väldigt aktiv bebis, men ibland stressar man ju upp sig själv. Det funkar alltid att dricka iskallt mineralvatten här :P då vaknar han till o buffar :D Skönt att du fick igång honom iaf! :DTack så mycket!! Vi vilar för fullt, har sovit två timmar o känner mig fit for fight nu! :DSommaren12 skrev 2012-08-26 13:25:09 följande:Åhh 7eH!! Lycka till!! :) och VILA nu och ÄT! :)