Naimis skrev 2012-02-03 13:42:38 följande:
Novalina- För mig handlar de inte om din åsikt, du får tycka precis vad du vill.
Utan sättet att utrycka sig på, och att oavsett om du inte nämner namn kan de finnas andra som kan ta illa upp och känna sig påhoppade.
För min del gör jag de inte, men man kan inte bara döma rakt av enligt mig då allas livssituationer är olika.
Jag har inget mer att säga om den saken.
Jag förstår ditt resonemang.
Men tänk om jag tar illa upp då och känner mej påhoppad för mina åsikter?... Jag har inte bett om att få din åsikt om mej upptryckt i mitt ansikte.
Handlar ju om hur man uttrycker sej, om det är med respekt eller sarkasm.
Jag tycker jag blivit bemött på ett ovärdigt sätt för mina åsikter, som dessutom flera st. här i gruppen delat.
Alla har vi ju olika åsikter, och vad man än skriver så finns det ju nån som kan ta illa upp vi är ju så otroligt många medlemmar i just denna gruppen, så det kan man ju inte komma undan.
Men att alla här inne skulle tycka exakt samma sak, det tror jag verkligen inte stämmer. Och ska det endast va PK åsikter som är tillåtna att uttrycka eller?
Jag har inget som helst behov av att diskutera detta mer, för jag vet ju vad jag ytycker iaf, och har inget behov av att få andra att tycka eller tänka som mej, för jag är såpass trygg i mej själv.
Men eftersom du nu själv tog upp detta igen, så vill jag ju självklart bemöta det du skriver då jag känner mej påhoppad och kränkt.