Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

När jag väntade dottern mådde jag hur bra som helst mådde inte alls och hon låg runt 140 i hjärtljud. Denna gång har jag mått så illa och har fått ta lergigan comp. Vi har inte vart hos bm än så hjärtljud vet jag inte och vi kollade inte könet. Ska bli intressant och se vem som kommer ut :0) så jag vet inte om kan säga ett visst symtom för just det könet :0)

• Challelotten

Stadiums väska var snygg och billig. Hade cresents väska i innan, har den kvar med den har börjat att gå sönder så det får bli en ny väska. Var också inne och kollade polarn och Pyrets väska och den såg bra ut. Bra med tips :0)

• Challelotten

Elakt att säga sådana saker :0(

Någon som har testat stadium väskan? Tänkte mer att med vanliga skötväskor kan man hänga och knäppa fast väskan på styret på vagnen. Man kanske får fixa till något eget för att få väskan vara på plats??

• Challelotten

Grattis till alla med lyckade rul idag :0)

Många vill gärna ha en pojke och flicka, jag har en tös så det hade varit kul med en pojke nu. Men samtidigt tråkigt att man inte får använda alla söta plagg igen. Och om jag får en tös till så kanske man kan övertala sambon om en till sen ;0)
    Man ska inte behöva känna sig dum eller nått för att man önskar sig en tös eller pojk. Sen kommer man inte vilja bytta bort den man får ändå. Så i slutändan så är könet inte så viktigt. Iaf inte för mig :D för man kommer ju aldrig kunna på verka den får.

• Challelotten

När jag väntade dottern stämde det. Nu vet jag inte än. Kalendern säger pojke, men det är ju några månade kvar :D

• Challelotten

Åh vad skönt att höra att det går bättre för dig och dina tvillingar. Hoppas att den lilla kan växa till sig och dem kommer ut friska :0)

• Challelotten

Jag tror att de flesta av färgerna inte är så farliga längre. Vet inte om det står på färgburken men man kan ju kolla efter varnings symboler. Ha ett fönster öppet :0)

Idag blir det att städa ut sovrummet och ställa i ordning säng m.m måste städa bort allt godis :D

Kiwi säger dem att det är bra mot hård mage. Har testat att ta äta kiwi på morgonen och det har funkat.

• Challelotten

Vad jag fick höra förra gången så kan slemproppen gå när som och kommer att åter bildas. När min gick innan förlossningen var det är blod i. Får du sammandragningar och får ont så ring förlossningen. Jag får stora klumpar när jag ska göra nummer två :0)

Svar på tråden Augustibebis 2012