Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Jag är med jätte trött, kollade mitt järn i måndags och det var bra så bm tyckte inte jag behövde ta extra järn tabletter så jag vet inte var tröttheten kommer ifrån. Även det med att springa och kissa hela tiden har kommit tillbaka. Men det kan bero på att lillen i magen bara ligger i nedre delen av magen :0)

• Challelotten

Börjar också känna något i höften och bäcken. Känner även att magen börjar bli stor så det blir en extra tyngd. Det har även känt som det har stuckit till vid ljumsken. Vet inte vad det kan vara? Bäcken som rör på sig?

• Challelotten

Har kronan fått in lådor igen? när jag var där för några veckors sen sa de att de var slut och de visste inte om de skulle få mer.

• Challelotten

Då ska jag åka förbi efter jobbet imon och kolla. Tack :0)

Ja det är inte kul att folk alltid ska kommentera hur man ser ut, och de tycker det är helt okej att kalla en tjockis. Eller de kommer fram och tar en på magen.

• Challelotten

Jag fick en inbjudan av min bm med första barnet sen hade Bvc öppen förskola. Prata med din bm om ni har något sånt.

Mozzarella på pizza går väl bra??

• Challelotten

Ica hade ett recept på en kaka med jordgubbar och rabarber jätte god var den. Den var i senaste tidningen.

Man måste gotta sig en dag i veckan :D

• Challelotten

Någon som vet om kön på bebisen även kan vara ärftligt? Tänkte min mamma fick tre flickor och en pojk. Min ena syster har fått det samma, jag och min andra syster har fått varsin flicka :0) även mamma syskon har fått flickor och en pojk. Var säker på att denna var en pojk i början för att graven har varit helt olika men nu är jag inne på en tjej igen.

Man har inte bättre för sig att tänka på sånt när man sitter på jobbet en sån här fin dag och ingen annan jobbar :D

• Challelotten

Min lill* ligger så långt ner hela tiden :0) men min moderkaka ligger väldigt långt ner så det kan ju vara därför. Och vid varje ul så har den haft huvudet neråt. Får se hur den ligger nästa tis då jag ska på läkare ul.

Bebisen kanske hinner byta plats flera gånger om innan det är dags :0)

Kul att man kan se sån skillnad man kanske ska börja fota varje dag.

Svar på tråden Augustibebis 2012