Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Mobil säger jag bara ;0)

Härligt att få hålla henne för första gången.

• Challelotten

Tror nog magmusklena delar på sig vad man än gör? :0)

Sommaren12: ring och här med din BM så kanske hon har ett svar.

Märker sån skillnad på när jag är ledig och jobbar. När man jobbar sitter man mest ner och pratar med folk och då rör sig lill* helá tiden. Men när man är hemma så har man både hund och en 2.5 åring att springa runt efter då där den mest lugn om dagarna. Skönt att den kan få sina vil stunder ;0)

• Challelotten

Jaha då ska jag gå våruset ikväll känner inte för det. Och min regn jacka går inte runt magen så det får inte regna. Men det kommer det säkert att göra. Känner mig inte så positiv idag :D

Beklagar sorgen rocktherebel!

• Challelotten

89 dagar kvar idag :0) funderar på att man kanske ska göra iordning snart bb väskan man vet ju aldrig om det skulle hända något tidigare. Man fick ju en tanke ställas nu när Angelica fick tidigare. Iaf lägga sakerna framme så sambon kan hitta det lätt och ta med sig :0)

Lycka till med lägenheten Lijon :0)

• Challelotten

Idag har jag gjort glukosbelastingen. Mådde bättre efter denna gång men det smaker lika illa. Men fick bra resultat 4,6 när jag kom och 6,2 efter 2h.

Skönt att det är över iaf.

• Challelotten

Min ligger och också och bara sparkar nedanför naveln. Men det börjar att kännas att det börjar bli mindre plats. Lillen låg med huvudet uppåt förra veckan och det märkas att någon ligger och trycker mot ena sidan av revbenen och sparkar neråt :0) och man känner så fort den rör på sig. Mysig tid nu när de är små men man känner hela tiden men de är inte förstora att de sparkar så man tappar andan :0)

• Challelotten

Läste med inlägget nu vad hon hade skrivit i en annan tråd. Man blir lite rädd själv när det är bra ena stunden sen några dagar senare så är det akut. Hoppas att tvillingarna klarar sig.

Själv sitter man och jobbar igen en sån här fin dag då alla andra är lediga. Hade varit skönt att vara lite ledig. Börjar att kännas i kroppen att man börjar att bli stor och tung. Bara 8 veckor kvar till semester och 12 till bebis. Och snart har redan maj gått.

Någon som har varit på Ullared och kan säga mig vad det tar för madrass till vagga? Ca pris :0)

• Challelotten

Tack Tira då ska jag be grannen köpa en när hon åker ner i sommar. :0) tänkte åka i höst istället då jag vet vem som gömmer sig imagen.

Svar på tråden Augustibebis 2012